V obdobju 60 let so sedeži prestali pomembne tehnološke mejnike. Leta 1955 so se v vozilih masovne serijske proizvodnje pojavile prve ročice za nastavitev sedežev (naklon naslonjala, višina sedišča itd.). Peugeot je v tistem času skupaj s svojim paradnim modelom tistega obdobja, vozilom 403, oglaševal spalne sedeže.
Funkcija za dostop do zadnjih sedežev pa je bila lansirana leta 1957 skupaj z gospodarskimi vozili. Številne druge inovacije pa ne segajo tako daleč v prihodnost, kot na primer deljiva sedežna klop v razmerju 2/3 - 1/3 (z modelom 306) ali pa dodatna tretja vrsta zložljivih sedežev (peugeot 5008).
Tehnološki razmah so avtomobilski sedeži doživeli z modularnimi platformami. Tako je leta 2007 francoski proizvajalec vozil z lansiranjem nove konstrukcijske osnove EMP2 izkoristil priložnost za začetek razvoja univerzalnega ogrodja za prednje sedeže. Njegovo modularno univerzalno ogrodje smo lahko zasledili pri prvi različici modela 308, lansirani leta 2014. Po zaslugi tega ogrodja so sedeži lažji, hkrati pa bolj varni in udobni, zagotavljajo v Parizu. Poleg tega so tudi bolj tehnološko napredni in cenejši. To ogrodje se uporablja tudi za konstrukcijsko osnovo CMP, njegova proizvodnja pa poteka v Evropi, na Kitajskem in v Latinski Ameriki.
Dandanes so sedeži del najosnovnejših storitev. To je izjemno velik ekonomski izziv, saj lahko nabavna cena sedežev presega več tisoč evrov. Komplet sedežev vsebuje 150 delov in zajema voznikov in sovoznikov sedež ter zadnjo sedežno klop.
Poleg tega so sedeži vsakodnevno izpostavljeni zelo močnim in raznolikim obremenitvam. Pomembne so vzdržljivost (zelo raznolika morfologija in teža strank, odvisno od uporabnika), obraba (sedež v obdobju več let ali celo več desetletij več tisočkrat prepelje enega ali več uporabnikov in temperatura (v notranjosti vozila je lahko zelo hladno ali zelo vroče).
Pojem udobja se po vsem svetu razlikuje in je odvisen od geografskega območja. V Evropi so zahteve strank osredotočene na udobje v prvi vrsti sedežev, saj stranke stremijo za natančno držo telesa, dobro bočno oporo in podporo tudi po dolgih poteh. Kar zadeva sedeže v drugi vrsti, pa je v porastu želja po zložljivosti.
Na Kitajskem so zahteve strank osredotočene na udobje v prvi vrsti in tudi na zadnji sedežni klopi z mehkim oblazinjenjem in malo bočne opore. Pri vozilih višjega segmenta pa poleg tega vse bolj naraščajo še visoka pričakovanja glede opreme in dodatkov na zadnjih sedežih.
V Latinski Ameriki pa stranke zahtevajo optimalno blaženje in preprečevanje tresljajev tako za prvo vrsto sedežev kot tudi za zadnjo sedežno klop.
Pri Peugeotu razlagajo, da morajo s strankinega stališča avtomobilski sedeži opravljati tri prioritetne in bistvene funkcije: "sedenje, užitek in zaščita".
Leta 2013 so razne znamke skupine PSA opredelile strategijo za diferenciacijo, v okviru katere je jasno izražen genski material vsake posamezne znamke. Stranka mora biti sposobna prepoznati znamko svojega vozila na prvi pogled in ko prvič občuti sedenje na sedežu.
Pri proizvajalcu razkrivajo tudi to, kakšni bodo sedeži v prihodnosti. Verjamejo, da bo vse bolj vplivala moda oblačil. Navdih za barve in materiale, ki bodo uporabljeni za oblazinjenje sedežev, bo vse bolj črpan iz glavnih trendov konfekcijskih oblačil in pohištva.
Eno izmed pomembnih vprašanj, s katerimi se soočajo oblikovalci, pa je dobro počutje. Med novejšimi inovacijami velja izpostaviti pnevmatske blazinice, ki jih vgrajujejo v penasti material, da se avtomobilski sedeži prilagodijo telesni obliki potnikov. Za doplačilo si je na primer možno izbrati sistem za masažo hrbta.
Še večji pomen bodo imeli sedeži v času avtonomnih vozil in bodo eden najbolj pomembnih elementov ureditve notranjosti vozila. Ponujati bodo morali številne možnosti za predelavo potniškega prostora, saj bo moral biti čas, ki ga bomo preživeli v vozilu, trenutek za prijetno vzdušje in sprostitev. Do takrat bodo kompozitni materiali delno že nadomestili kovinsko ogrodje sedežev, ki bodo postali bolj elegantni in s tem se bo v potniškem prostoru sprostil dodaten prostor.