Dogodek je bil za Elaphe priložnost, da širši strokovni javnosti pokaže svoje najnovejše tehnološke inovacije , čemur je služila tudi okrogla miza, na kateri so strokovnjaki predstavili, na kakšne načine lahko tehnologija elektromotorjev v pestih vozil vpliva na svobodo oblikovanja vozil, ki s popolnim nadzorom nad elektromotorji zagotavljajo tudi varno in hkrati zabavno vožnjo.
Udeleženci dogodka so lahko tehnologijo izkusili tudi v praksi, ko so na barcelonskem dirkališču preskušali vožnjo zelo različnih vozil, ki so lahko opremljena z motorji v pestih koles. Med drugim so tam bili kompaktni SUV, majhen križanec in lahko gospodarsko vozilo, ki so bili opremljeni z Elaphovimi elektromotorji in nadzornimi enotami. Do zdaj je sicer Elaphe svojo tehnologijo integriral v več kot 100 različnih vozil v različnih segmentih.
Elaphe je v Barceloni prvič predstavil tudi svoj softver za nadzor gibanja vozila in kako v kombinaciji z elektromotorji v pestih omogoča zmanjšanje komponent vozila ob hkratnem povečanju nadzora nad vozilom in njegove učinkovitosti.
InnoEnergy, s katero je podjetje Elaphe sodelovalo pri organizaciji dogodka, je ustanova, ki združuje ljudi in vire ter združuje in pospešuje energetski prehod. Razvija nove ideje, izdelke in rešitve, ki spreminjajo svet, ter podpirajo nova podjetja in ljudi, ki jih prinašajo na trg. Deluje v središču energetskega prehoda in gradi povezave po vsem svetu, združuje inovatorje in industrijo, podjetnike in investitorje, diplomante in delodajalce.
Testno vozniki so med drugim pokazali, kako lahko zmanjšajo nagibanje vozila med slalomom brez aktivnega podvozja, zgolj s pomočjo razporejanja trakcije med motorji v pestih koles. Z izvedbo obrata na mestu, tako imenovanega "tank turn", so prikazali tudi natančnost tehnologije, ki zagotavlja do 20-krat hitrejši nadzor v primerjavi s konvencionalnimi električnimi pogoni.
Elaphe je na dogodku predstavil tudi svojo patentirano vibro-akustično funkcionalnost svojega pogona, Na primeru testnega vozila so pokazali, kako lahko delovanje motorjev v pestih koles podkrepijo s prilagodljivimi zvočnimi profili in haptičnim odzivom.