Pri Fordu so se v svoji seriji preiskav vsakega posameznega dela vozila osredotočili tudi na rekreativce in obrabo sedežev v vozilih. Pomagali so si z robotiziranim simulatorjem zadnjice, poimenovanim ‘Robutt’ (‘ritbot’).
Simulator so najprej uporabljali, da bi zagotovili vzdržljivost materialov za Fordove sedeže pri več desetletij dolgi redni ‘suhi’ rabi in obrabi, inženirji pa so zdaj razvili še robota, ki preverja, kaj se dogaja, ko preznojeni vstopimo v vozilo.
“Avtomobili so del našega vsakdanjega življenja in v tem letnem času to še posebej velja tudi za rekreacijo,” je povedal Florian Rohwer, razvojni inženir v laboratoriju za karoserijo in podvozje pri Fordu Evropa. “Robot ‘Robutt’ je odličen način, da preverimo, ali bodo sedeži videti odlično tudi po dolgih letih uporabe”.
Pri preverjanju odpornosti na znoj ‘ritbot’ simulira desetletje uporabe avtomobila v samo treh dneh, saj robot 7500-krat sede, se odrine s sedeža in se zasuka na njem. Zadnjica, ki temelji na merah večjega človeka, je ogreta na 36 °C in navlažena s 450 mililitri vode.
Testiranje sedežev s simulatorjem ‘Robutt’ so uvedli leta 2018 za Fiesto, zdaj pa ga uvajajo za vsa Fordova vozila v Evropi.
Poglejte si video.