Avto
596 ogledov

Zadnja različica megana pred revolucijo že pri nas

Renault megane
1/22
Renault
Prenovljeni megane golfu in ostalim že konkurira iz slovenskih salonov. Tokrat prvič tudi kot priključni hibrid.

Splošne razmere v družbi so zakrivile, da je prenovljeni renault megane v Slovenijo zapeljal precej tišje, kot bi sicer. Izboljšane so vse tri njegove različice, torej berlina (kombilimuzina), grantour (karavan) in športni RS.

Renault megane | Avtor: Renault Renault
Renault megane | Avtor: Renault Renault

Renault E-TECH Nova tehnologija Avto Clio E-TECH gladko porazi dizla

Kaj je novega:

  • Blago predelana zunanja podoba, predvsem pri odbijačih, posodobljena svetlobna podpisa spredaj in zadaj.
  • LED polni žarometi so nove generacije, bolj svetle in so postali serijski del opreme. Smerniki imajo dinamični način utripanja.
  • Dodane so tri nove barve in nova platišča.
  • Notranjost je osvežena z novimi materiali, nekatera stikala so prenovljena, serijski je 10,2-palčni voznikov digitalni zaslon z večfunkcijskim delovanjem.
  • Infozabavni sistem s sistemom EASY LINK je posodobljen na zadnjo generacijo, kot ga že imata tudi clio in captur. To pomeni hitrejše delovanje in posodobljen videz. Večji od obeh zaslonov v premeru meri zdaj 24 centimetrov (9,3 palcev). Manjši zaslon ima premer 18 centimetrov (7 palcev). Android Auto in CarPlay sta serijska.
  • Novi so nekateri asistenčni sistemi, kot sta pomočnik za vožnjo po avtocesti in prometne zastoje s funkcijo stop&go. To meganu omogoča avtonomno vožnjo druge stopnje, na voljo pa so le z motorji z vrha lestvice.
  • Vzvratno ogledalo od tretje stopnje opreme dalje ima funkcijo samodejne zatemnitve.
  • Novost v ponudbi je oprema RS Line, ki nadomešča upokojeno opremo GT Line. Poudarek je na športnih dodatkih zunanjosti in notranjosti. Skupaj so sicer na razpolago štiri različne opreme.

Renault megane | Avtor: Renault Renault
Renault megane | Avtor: Renault Renault

Klasična motorizacija okleščena, dodan pa priključni hibrid

Vstopni litrski trivaljni bencinar z oznako TCe 115 ima 85 kW (100 KM). 1,3-litrski bencinar ima 103 kW (140 KM) ali 117 kW (160 KM), slednji ima serijski dvosklopčni menjalnik. 

Dizel je ostal le en, s 85 kW (115 KM).

Namesto močnejših dizlov ima megane po novem opcijo priključnega hibrida E-TECH. Najprej je z njim opremljen grandtour, prihodnje leto bo ta možnost tudi pri berlini. Pogonski sklop kombinira moč 1,6-litrskega motorja in dveh elektromotorjev. Posebnost tega modela je sekvenčni menjalnik brez sklopke, povzet iz formule 1. Zgolj na elektriko lahko z enim polnjenjem baterije s kapaciteto 9,8 kWh megane E-TECH prevozi 50 kilometrov s hitrostjo do 135 km/h. V mestu doseg narase na 65 kilometrov. Prtljažnik karavana je zaradi dodatne tehnologije nekoliko manjši. 

Renault megane | Avtor: Renault Renault
Renault megane | Avtor: Renault Renault

Renault je pred nekaj dnevi že pokazal koncept Megane eVision, povsem električno kombilimuzino naslednje dobe. Kot pravijo Francozi, nameravajo z naslednjo generacijo očitno le še električnega megana na novo definirati razred kombilimuzin.

Kot zanimivost: ime megane bo v Sloveniji v kratkem nosil tudi model megane conquest, ki se bo sicer v Zahodni Evropi imenoval arkana. Gre za kupejevskega križanca, ki pa je zaradi platforme bližje modelu captur kot trenutnemu meganu. 

renault megane eVision Avto Prihaja električni renault megane!

Mogočni RS še boljši, še impulzivnejši

Pri različici megane RS je tako kot prej motor 1,8-litrski, a ima zdaj serijsko 220 kW (300 KM), tako kot ga je že doslej imela le različica RS trophy. Motor ima tudi več navora, če je dirkač opremljen z EDC menjalnikom. Omembe vredna novost poleg dodelav podvozja pri RS modelu je tudi posodobljen izpušni sistem za bolj izrazit zvok. RS je obogaten tudi z raznimi drugimi tehnikalijami, ki so jih pridobile civilne različice.

Renault megane | Avtor: Renault Renault

Večkratni rekorder dirkaških prog po svetu RS trophy pa izstopa s podvozjem cup, ki bo po novem ekskluzivno namenjeno le še tej različici. Med drugim ga od klasičnega sport podvozja loči mehanska delna Torsen zapora prednjega diferenciala in trši blažilniki.

Cene za megana se začnejo pri 17.590 evrov (TCe 115, zen). Karavan je 800 evrov dražji. RS z ročnim menjalnikom je ocenjen na 32.490 evrov, RS trophy je pet tisočakov dražji.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.