Renaultov predsednik uprave Luca de Meo se je v uvodu pohvalil, da trenutno po svetovnih cestah vozi več kot 350.000 električnih renaultov in da ponujajo osem različnih električnih modelov od najmanjšega dvosedežnika twizyja do velikega furgona mastra. Zoe je poleg tega najbolj prodajan električni avtomobil na svetu takoj za teslo model 3, s cliom, capturjem, meganom in meganom grandtourjem pa je pestra tudi ponudba hibridnih avtomobilov.
Napovedal je, da bodo do leta 2022 vsi njihovi novi modeli imeli električno ali elektrificirano različico, optimistično pa gleda tudi na možnost, da promet v Evropi do leta 2050 doseže ničelne emisije in da do leta 2030 dosežejo polovično zmanjšanje izpustov v primerjavi z letom 2010. Kot je dodal, imajo za to vse možnosti, med najbolj angažiranimi pa so tudi na področju reciklaže in proizvodnje z ničelnimi emisijami., kar dokazuje njihova nova tovarna v Tangerju. 50.000 domov in podjetij so opremili tudi z možnostjo shranjevanja elektrike v baterijah, ki so del projekta »drugo življenje«, pri čemer so v prednosti, saj se v njihove tovarne vračajo izrabljene baterije avtomobilov, ki so jih na ceste uvedli pred desetimi leti.
Megane eVision
Kaj nam v praksi prinaša Renaultovo električna prihodnost, kaže študija megane eVision, ki uvaja tudi novo modularno električno platformo CMF-EV, ki bo v prihodnosti osnova za vse njihove evropske električne avtomobile. Zakaj so se odločili, da bodo elektrifikacijo nove dobe začeli prav z meganom, je de Meo pojasnil z dejstvom, da gre za zelo priljubljen avtomobilski segment, za katerega se v Evropi odloča okrog 100.000 voznikov. Dejstvo je, da je prav Renault pred leti z renaultom 16 izumil družinsko kombilimuzino, ki je dober precedens za nove čase.
Z novim električnim modelom, ki bo na ceste predvidoma pripeljal konec prihodnjega leta, bi radi ponovili meganovo zgodbo o uspehu. Ko so prvo generacijo predstavili ne le v obliki kombilimuzine, ampak zaokrožene ponudbe različnih karoserijskih različic, so dosegli velik uspeh, ki se je do danes odrazil v sedmih milijonih prodanih avtomobilov v 30 državah. Drugi pomemben mejnik je bila tudi predstavitev dacie logan kot cenovno dostopne majhne limuzine, ki je zamajala celo trg rabljenih avtomobilov i Renaultu tudi pomagala, da se je vrnil med svetovne igralce na avtomobilskem trgu.
In kaj prinaša megane eVision? De Meo pravi, da so z njim na novo izumili klasično kombilimuzino in ji dodali čustveno noto. V praksi gre za avtomobil, ki je z dolžino 4,210 metra sicer nekoliko manjši od megana, vendar pa zaradi v kote potisnjenih koles ponuja veliko prostora in spodoben prtljažnik. Dodajmo še, da je študija visoka 1,5 in široka 1,8 metra, medosna razdalja pa znaša 2,7 metra. Na zunaj sicer megane eVision deluje kot nekoliko povišani »bencinsko-dizelski« megane, izstopa pa predvsem 3D osvetlitev prednjega dela, zaradi katere je, kot je povedal de Meo, prepoznaven na sto metrov.
Dodal je, da je s 160 kilovati motor eden najmočnejših v Renaultovi ponudbi. Poganjal bo prednji kolesi in do 100 kilometrov na uro potreboval manj kot osem sekund. Baterija s kapaciteto 60 kilovatnih ur sicer omogoča prilagajanje višine, zato ne sega v sam potniški prostor, omogočala naj bi vsaj 450 kilometrov dosega v skladu s ciklusom WLTP in potencialom povečanja, za 200 kilometrov vožnja pa naj bi se napolnila v tridesetih minutah, kar bo, kot je dodal de Meo, dovolj za dolgo pot po zasluženem postanku za kavo.