Čeprav Renault še vedno megana R. S. predstavlja zamaskiranega, pa je znanih že vse več podrobnosti in tehničnih lastnosti, s katerimi se bo zoperstavil tekmecem, kot so ford focus RS, golf R in civic type R.
Zadnje novice, ki so jih posredovali iz Pariza razkrivajo, da bo novi megane R. S. prvi kompaktni avtomobil v tem segmentu športnih vozil, ki ponuja ponuja sistem štirikolesnega krmiljenja 4control.
Pri Renaultu pojasnjujejo prednosti omenjenega sistema, to so, da vozniku zagotavlja večjo okretnost in natančnost ter boljše zmogljivosti s tem, da z elektromagnetnim aktuatorjem na zadnji premi krmili zadnji kolesi. Inženirji Renault Sport so delovanje sistema uglasili tako, da avtomobilu zagotavlja okretnost in veliko stabilnost v ovinkih tudi pri veliki hitrosti.
Kakšen bo motor?
Kupci novega Mégana R. S., ki bo na voljo z ročnim menjalnikom ali samodejnim z dvojno sklopko, bodo lahko izbirali med dvema izvedenkama podvozja: sport združuje zmogljivosti z udobjem za vsakdanje vožnje, cup pa zagotavlja športne lastnosti, primerne tudi za uporabo na dirkališčih.
Za zdaj še niso znani vsi podatki o motorju. Pričakuje se, da bo štirivaljni turbo bencinski motor zmogel več kot 220 kilovatov moči (300 KM). NI še znano ali bodo pri Renault Sport uporabili izboljšani 1,8-litrski motor iz nove alpine ali ponudili na novo razviti dvolitrski motor.
V videu si oglejte prve vtise dirkača moštva Renault Sport F1 Nico Hülkenberg, ki je sistem 4control v novem meganu R. S. preskusil na zaprti stezi.