Avto
133 ogledov

Novi mégane R.S s štirikolesnim volanom in dvema izvedenkema podvozja

Renault megane R. S.
1/3
Renault
Renault nadaljuje z razkrivanjem novega megana R. S. Francozi so sporočili, da bo imela nova generacija športnega megana štirikolesni volan in dve izvedenki podvozja.

Čeprav Renault še vedno megana R. S. predstavlja zamaskiranega, pa je znanih že vse več podrobnosti in tehničnih lastnosti, s katerimi se bo zoperstavil tekmecem, kot so ford focus RS, golf R in civic type R.

Zadnje novice, ki so jih posredovali iz Pariza razkrivajo, da bo novi megane R. S. prvi kompaktni avtomobil v tem segmentu športnih vozil, ki ponuja ponuja sistem štirikolesnega krmiljenja 4control.

Pri Renaultu pojasnjujejo prednosti omenjenega sistema, to so, da vozniku zagotavlja večjo okretnost in natančnost ter boljše zmogljivosti s tem, da z elektromagnetnim aktuatorjem na zadnji premi krmili zadnji kolesi. Inženirji Renault Sport so delovanje sistema uglasili tako, da avtomobilu zagotavlja okretnost in veliko stabilnost v ovinkih tudi pri veliki hitrosti.

Kakšen bo motor?

Kupci novega Mégana R. S., ki bo na voljo z ročnim menjalnikom ali samodejnim z dvojno sklopko, bodo lahko izbirali med dvema izvedenkama podvozja: sport združuje zmogljivosti z udobjem za vsakdanje vožnje, cup pa zagotavlja športne lastnosti, primerne tudi za uporabo na dirkališčih.

Za zdaj še niso znani vsi podatki o motorju. Pričakuje se, da bo štirivaljni turbo bencinski motor zmogel več kot 220 kilovatov moči (300 KM). NI še znano ali bodo pri Renault Sport uporabili izboljšani 1,8-litrski motor iz nove alpine ali ponudili na novo razviti dvolitrski motor.

V videu si oglejte prve vtise dirkača moštva Renault Sport F1 Nico Hülkenberg, ki je sistem 4control v novem meganu R. S. preskusil na zaprti stezi.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.