Avto
258 ogledov

Karavanski megane grandtour razvaja na zadnjih sedežih

Renault megane grandtour
1/19
Gregor Prebil
Družina megane je po petvratni kombilimuzinski različici berline, ki je k nam zavila v začetku leta, bogatejša za karavansko različico grandtour, ki je 1.000 evrov dražja. Največje razlike v primerjavi z kombilimuzino so v večji prostornosti na zadnji klopi in v prtljažniku. Cene se začnejo pri 13.990 evrih.

Pri Renaultu so karavansko različico megana, poimenovano grandtour, zasnovali hkrati s kombilimuzino, poimenono berline. V primerjavi z modelom s prisekanim zadkom je grandtour centimeter višji, predvsem pa daljši (27 centimetrov) in prostornejši – medosje so raztegnili še za štiri centimetre.

Posledično je več prostora na zadnji klopi, kjer sta prednosti v primerjavi s kombilimuzino dve – zadnji sedeži imajo naklon 27 stopinj (25 stopin pri različici berline) in dodaten prostor za kolena – pri Renaultu pravijo, da ga je največ v razredu karavanov srednjega razreda.

Zaradi karavanskega zadka je večji tudi prtljažni, ki v osnovi meri 521 litrov, v primeru podrtja zadnje klopi – to storimo s potegom na vzvod v prtljažniku – pa 1500 litrov. Dno je takrat ravno, pregrada v dnu pa nam omogoča razmejevanje prtljage. Če poklopimo še prednji sopotnikov sedež lahko v karavanu prevažamo predmete do 2,7 metra dolžine.

Spredaj megane, zadaj talisman

Spredaj je prepoznaven svetlobni pečat v obliki zrcalno postavljenih črk C. Do prvih vrat je identičen kot kombilimuzina, kromiran okvir oken in anodizirana strešna nosilca z matirano površino (na izvedenki GT temne kovinsko sive barve) ga vizualno podaljšajo. Izgled zadka z led žarometi s 3D učinkom smo že spoznali pri večjem karavanu – talismanu. Nizka drža in široka koloteka krepijo vtis stabilnosti na cesti.

Megane je premierno v razred C uvedel štirikolesni volan 4CONTROL, kar pomeni, da se odvisno od zavojev in hitrosti premikata tudi zadnji kolesi. Na ta način je avto izjemno vodljiv tako med hitrimi ovinki kot med mestno vožnjo.

Veliko napredne tehnike že znane

Vgrajene tehnologije za povezljivost in asistenčni sistemi , kot tudi motorji so identični kombilimuzinski različici. To med drugim pomeni head-up zaslon, TFT digitalne merilnike, tablični 8,7-palčni zaslon R-link, prilagodljiv regulator hitrosti (ACC), aktiven sistem pri zaviranju v sili, opozorilnik za prehajanje oznak voznega pasu, opozorilnik za varnostno razdaljo, opozarjanje na mrtvi kot, samodejno parkiranje …

Motorizacija je sestavljena iz štirih bencinskih in petih dizelskih motorjev, poleg ročnega menjalnika je na voljo še dvosklopčni EDC menjalnik.

Manj kot 14 tisočakov za karavana

Cena za grandtourja, ki bo pri nas predstavljal polovico prodaje modela megane, se začnejo pri 13.990 evrov za osnovno bencinsko izvedenko z ročno klimatsko napravo. Najcenejši dizel s stopnjo višjo opremo je cenjen na 16.290 evrov, za 205-konjski bencinski GT je treba odšteti 24.890 evrov. GT s turbodizelskim motorjem prihaja konec novembra. Konec leta bo družina megane bogatejša še za limuzinski model grandcoupe.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.