Novica sicer velja za Evropo, kjer si bomo novost lahko v živo prvič ogledali na avtomobilskem salonu v Ženevi, saj so digitalna vzvratna ogledala na Japonskem v Lexusovo ponudbo uvrstili že z lanskim modelnim letom.
Na prvi pogled provizorično
Rešitev je na prvi pogled nekoliko provizorična, saj sta kameri na pritrditvenih mestih zgolj nadomestili konvencionalni vzvratni ogledali, 5-palčna zaslona pa so konstruktorji vgradili na posebna stojala na armaturni plošči. S tem uspešno posnemajo položaj konvencionalnih ogledal, da voznik med vožnjo povsem ne umika pogleda s ceste, kar je glavna zamera Audijevi rešitvi, kjer sta zaslona vgrajena razmeroma nizko pod spodnji rob bočne šipe. V nasprotju z audijem, kjer si voznik prikaz na zaslonih prilagodi s pomočjo navideznih stikal na samem zaslonu, so pri Lexusu ohranili tradicionalni način nastavitve s stikali na vratih.
Pripomočki za boljšo sliko in pomoč
Da bi v vseh pogojih zagotovili optimalno sliko, so kameri opremili z vrsto pripomočkov za odpravljanje vremenskih vplivov. Vgrajeni grelniki preprečujejo zamrzovanje in rosenje leč, aerodinamična oblika pa zagotavlja, da na kakovost posnetkov ne moreta vplivati niti dež in sneg. Svetlobna tipala ublažijo tudi učinek močnih žarometov ali nizkega popoldanskega sonca. Vozniki si lahko sicer po svojem okusu nastavi tudi svetilnost zaslonov.
Ko voznik vključi smernik, se vidni kot prikaza samodejno razširi, da je bolj pregledno tudi dogajanje v mrtvem kotu, po potrebi pa lahko to funkcijo voznik vključi tudi sam, vozniku pa sistem pomaga tudi z napotki v obliki usmerjevalne grafike.