Prvi Lexusov »električar« bo UX, ki ga zdaj poznamo kot hibridno vozilo, v začetku leta 2021 pa bo tudi v Evropi na voljo kot 100-odstotno električno vozilo.
UX 300e bo po trditvah japonske znamke imel doseg z enim polnjenjem baterije okoli 400 kilometrov. Lexus je Toyotina premijska znamka, kjer imajo po začetni hibridizaciji velike načrte z elektrifikacijo, s čimer bodo zagotovili skladnost z zakonsko predpisanimi emisijami, ki bodo začele veljati leta 2025. Do takrat naj bi bila celotna Lexusova paleta vozil elektrificirana.
Lexus in Toyota pozno vstopata v električno tekmo, saj prisegata na samopolnilne hibride, ki jih bodo začeli dopolnjevati priključno hibridne izvedenke.
Šef Lexusa Yoshihiro Sawa je oktobra dejal, da bodo na začetku prihodnjega leta predstavili platformo, na kateri bodo nastajali priključni hibridi in 100-odstotno električna vozila.
"Povsem električni UX 300e zagotavlja odlične vozne karakteristike," so pri Lexusu zapisali v izjavi za javnost, kjer ostajajo skrivnostni s tehničnimi podrobnostmi, razkrili pa so, da bo imelo vozilo vgrajeno litij-ionsko baterijo s kapaciteto 54.3-kWh in električni motor moči 150 kilovatov in 300 Nm največjega navora.
Z eno stopalko bo možno pospeševati in zavirati (danes že uveljavljena tehnologija pri električni avtomobilih), s čimer bo regeneriral energijo ob ustavljanju in polnil baterijo za večji doseg. Baterija bo v korist prostorne kabine in dinamične vožnje (nizko težišča) vgrajena na dno vozila. Pri Lexusu trdijo še to, da bo vožnja povsem tiha, saj se v kabino ne bo prebijal hrup ali piš vetra. Tudi na račun piljenja aerodinamične zasnove.
Bravo Toyota, samo 5 let prepozno in ni ravno neki presežek, razen verjetno kvalitete, so bili in so še boljši EV npr. Nissan, Hyundai... in še posebej Tesla, drugi pa še sledijo v 2020 in kasneje, pač kasno paljenje