Pri Jaguarju so se prilagodili potrebam in željam evropskih kupcev. To ne pomeni, da ne stavijo več na prestiž, saj so pri novi generaciji modela XF, kot pravijo sami, uporabili le najboljše materiale, po drugi strani pa veliko stavijo na dinamiko vožnje, napredne asistenčne sisteme in povezljivost z mobilnimi napravami in uporabo aplikacij.
Zaradi uporabe aluminija lažji in bolj dinamičen
V primerjavi s predhodnikom so ga pomaknili stran od manjšega brata XE in bližje prestižnemu XJ, je celo sedem milimetrov krajši, a bolj prostoren (medosno razdaljo so raztegnili za 51 milimetrov), in konkretno lažji – do največ 190 kilogramov. Vzrok za to je aluminijasta zgradba, kar 75 odstotkov uporabljenega aluminija pa je recikliranega. Zaradi posebne tehnike obdelovanja zlitine so sklopi vozila tanjši, s tem pa je prostora v notranjosti več.
Številni podatki na dveh zaslonih
V potovalnem prostoru je centimeter in pol več prostora za noge, 2,4 centimetra več za kolena in do 2,7 centimetra več prostora za glavo. Sistem InControl Touch Pro vključuje dva zaslona – osrednji na dotik meri 10,2-palca in omogoča navigacijo od točke do točke, povezavo s pametnimi telefoni s sistemoma iOS in Android ter digitalno predvajanje prostorskega zvoka. Nastavljiv 12,3-palčni TFT-prikazovalnik instrumentov in merilnikov omogoča vizualne tematike in celozaslonski prikaz navigacije. Na voljo je tudi head-up barvni projekcijski zaslon.
Seznam naprednih pomagal je dolg: samodejno parkiranje vzdolžno in prečno, opozorilo pri zapuščanju voznega pasu, kamera za vzvratno vožnjo. Prilagodljivi radarski tempomat omogoča, da se vozilo v gneči samo zaustavi in spelje, ko se pred njim sprosti promet. Na vetrobranskem steklu je stereo kamera, ki omogoča delovanje sistemov za samodejno zaviranje v sili, opozarjanje na zapuščanje voznega pasu in ohranjanje voznega pasu. Sistem za prepoznavanje prometnih znakov je pri Jaguarju prvič povezan z inteligentnim omejevalnikom hitrosti. Sistem ob aktiviranju nadzira znake za omejitev hitrosti, primerja jih z navigacijskimi podatki.
Nove tehnologije za izboljšanje dinamike
Vozna dinamika je bila izboljšana na več načinov. Novost je uporaba električnega servo ojačevalnika (EPAS), s katerim so uspeli zmanjšati porabo goriva za do dva odstotka pri dizelskih in tri odstotke pri bencinskih motorjih. EPAS omogoča tudi funkcije, kot je izravnava kota nagiba kolesa.
Za tretjino boljša je vzvojna trdnost, več dinamike so dosegli s prednjim vzmetenjem tipa "double wishbone". Blažilniki se sicer stalno prilagajajo razmeram na cesti, po želji je za vse motorne različice na voljo 4x4 pogon.
Od 120 do 275 kilovatov moči
Dvolitrska dizla prihajata z močjo 120 kW (163 KM) in 132 kW (180 KM), slednji v zrak izpusti komaj 104 grame CO2 na kilometer, kar je najmanj v razredu ne-hibridnih pogonov. Menjalnika sta ročni ali samodejni. 2,0-litrski bencinski motor postreže z 177 kilovatov moči (240 KM). Za razgrajanje bosta poskrbela trilitrski dizel z 220 kW (300 KM) in kar 700 Nm navora ter trilitrski V6 bencinar z 275 kW (380 KM).
Karvansko različico lahko pričakujemo čez leto in pol. Paleto modelov povsem novega Jaguarja XF sestavljajo različice XF Pure/ SE, XF Prestige, XF R-Sport, XF Portfolio in XF S.
Cena za osnovni dvolitrski dizelski motor z osnovno opremo je 42.900 evrov, pri uvozniku pa na to ceno ponujajo še 6.000 evrov promocijskega popusta. Letos naj bi bilo po pričakovanjih uvoznika v Sloveniji registriranih 22 modelov XF.