Pravzaprav pri Jaguarju pravijo, da ne gre za suva, temveč "praktično športno vozilo". Da so to dokazali, so avto v Frankfurtu na premieri zapeljali kar na pravcati 360-stopinjski luping krog, ki je ponazarjal številko 80 ob okrogli obletnici znamke. Stezo, ki je na najvišji točki 19,08 metra oddaljena od tal, so za namen premiere zgradili na prizorišču salona IAA.
Kako avto naredi luping, si lahko ogledate v spodnjem posnetku, prava akcija se začne po dvajseti sekundi, a je posnetek tudi prej vreden ogleda.
Jaguar je ob dramatični premieri končno izdal tudi druge podatke o dolgo napovedovanem srednje velikem suvu, ki bo neposredni konkurent porsche macanu. Od nemškega tekmeca je 4,73 metra dolgi mačkon, postavljen na platformo modela XE, konkretno lažji. Širok je 1,95 metra, v višino mrilne naprave pokažejo 1,65 metra.
PREBERITE ŠE:
-
Mercedes-benz, ki med vožnjo spreminja obliko
-
Porschejeva misija med električne limuzine
-
Vse pomembne novosti IAA
Motorji so trije, dvolitrski dizel ima 132 kW (180 KM) moči, trilitrski V6 biturbo dizel pa 221 kW (300 KM). Pri tem motorju je osemstopenjska avtomatika serijska. Tu je še 3,0-litrski V6 bencinar v veh različicah moči, ki si do 250 ali 280 kW (340 KM in 380 KM) pomaga s kompresorjem. Najmočnejši F-pace tempo 100 km/h doseže že po 5,5 sekunde. Navor serijskega 4x4 pogona se v najostrejših okoliščinah med obe osi razporeja v razmerju do 90:10.
Še ena posebnost X-paca - cena. V Nemčiji bo od pomladi na voljo že o 42.400 evrov, medtem ko se macan prične šele pri 59 tisočakih, X5 pa pri 54.300 evrih.
dezurni@zurnal24.si