Iz Honde so v torek potrdili, da so njihove sisteme napadli kibernetski kriminalci, so v uradni izjavi zapisali pri japonskem podjetju.
Navedli so, da zaradi napada niso imeli dostopa do lastnih računalniških strežnikov, niso mogli uporabljati e-pošte in notranjih sistemov. "Vpliv je čutila tudi proizvodnja zunaj Japonske. Prizadevamo si, da bi vpliv čim bolj zmanjšali in povrnili polno funkcionalnost proizvodnih, prodajnih in razvojnih dejavnosti," so po napadu še dodali iz podjetja.
At this time Honda Customer Service and Honda Financial Services are experiencing technical difficulties and are unavailable. We are working to resolve the issue as quickly as possible. We apologize for the inconvenience and thank you for your patience and understanding.
— Honda Automobile Customer Service (@HondaCustSvc) June 8, 2020
Pojasnili so, da se je med zunanjim napadom "virus širil v sistemu", vendar niso razkrili dodatnih podrobnosti. Potrdili so le, da so morali ustaviti poslovanje v Združenem kraljestvu, Severni Ameriki, Turčiji, Italiji in na Japonskem. Upajo, da bodo težave odpravili v naslednjih nekaj dneh. Zagotavljajo tudi, da napadalci niso ukradli nobenih podatkov. "Trenutno beležimo le minimalno poslovno škodo," so še pojasnili.