Pri Hondi so ob razkritju četrte generacije modela fit, v Evropi ga poznamo pod imenom jazz, povedali, da gre za povsem novo doživetje udobja in vozniške izkušnje.
V Evropi bo na voljo le s hibridnim pogonom podobnim tistemu v modelu CR-V hibrid, ki so ga za potrebe jazza zmanjšali in prilagodili. Pri Hondi zatrjujejo, da hibrid omogoča zmes zmogljive vožnje ob nizki porabi goriva.
CR-V Hybrid spaja dva električna motorja z dvolitrskim bencinskim motorjem in CVT menjalnikom. Pri modelu jazz naj bi uporabili manjši, 1,0- ili 1,5-litrski bencinski motor z manj kilovati. Za zdaj tehnični podatki, vključno s porabo goriva, ostajajo skrivnost.
Pri Hondi so najavili popolno elektrifikacijo in dejali, da bo prav vsak njihov motor z motorjem na notranje zgorevanje ponujen s hibridnim sklopom. Tudi CR-V hybrid je takoj nadomestil dizelski motor. Leta 2021 bodo elektrificirali tudi civica, hibrid bo tudi naslednja generacija accorda.
Pri Hondi z novim jazzom ne ciljajo le na zdajšnje lastnike, ampak verjamejo, da lahko z novo vsebino privabijo tudi nove kupce. Oblikovno gre zgolj za evolucijski pristop, z obliko pa cilja na veliko notranjega prostora, z velikimi steklenimi površinami. Nova so svetila, več je zaobljenih linij. Najbolj značilna oblikovna novost je razdeljen A stebriček, s čimer so izboljšali preglednost naprej. Brisalniki vetrobranskega stekla so skriti pod vrhom linije pokrova motorja.
V kabini izpostavljajo nove sedeže in udobje sedenja primerjajo s tistim v premijskih limuzinah. Zadnji sedeži naj bi zadržali modularnost, ki je krasila predhodno generacijo jazza. Prednji del kabine je enostaven, s čistimi potezami in velikim zaslonom na dotik, vgrajenim v središče armaturne plošče.
Na izbiro bo tudi "crossover" različica crosstar, ki v korist pro-terenskega videza dodaja robustnejše elemente na karoseriji in povečan odmik od tal in bo po HR-V drugi mali križanec v paleti.