Medtem ko so jo Američani dodobra spoznali že leto in pol nazaj, je CR-V pete generacije šele sedaj dobila tudi evropsko preobleko. Hondi tega ne gre preveč zameriti, saj CR-V zadnja leta v Evropi ni bil prav uspešen model, medtem ko je na velikem ameriškem trgu ves čas med najbolj prodajanimi kompaktnimi suvi.
Novi CR-V je večji, zaradi daljše medosne razdalje tudi občutno prostornejši. Mesto lahko ponudi do sedmim potnikom, kar je za ta model novost in ni nujno samoumevno v njegovem razredu. Japonci pravijo, da bo za zadnja dva potnika na voljo največ prostora v razredu.
Med ostalimi hondami se CR-V ne bo izgubil, saj ima nekatere značilne poteze. Pridobil je tudi veliko tehnikalij, ki pomagajo vozniku pri vožnji (dva digitalna zaslona ...), sopotnikom pa udobnejšo vožnjo.
Zanimiv je pogon, saj Honda v Evropi sploh ne bo ponudila dizla, ki je v tem razredu na stari celini še vedno daleč najbolj priljubljena izbira. Tako kot Toyota pri svojem RAV4 bo namreč CR-V kot alternativo omogočal hibridni pogon, pri čemer dvolitrskemu bencinskemu motorju pomagata dva elektromotorja - eden za pogon, drugi kot električni generator. Bencinar teče v Atkinsonovem varčnem taktu, posebnost je menjalnik s fiksnim prestavnim razmerjem. Skupni pogon pa naj bi bil ob moči okoli 145 kW izredno varčen, vendar hibrid ne bo mogoč kot 4x4.
Druga možnost je podobno močan 1,5 litrski turbo motor, poznan že iz modela civic. Slednji ima lahko poleg brezstopenjskega tudi izbiro ročnega menjalnika, prav tako bo nudil opcijo 4x4.
CR-V bo v slovenskih in drugih avtosalonih po Evropi predvidoma jeseni, ogledati pa si jo bo mogoče že prihodnje dni na avtosalonu v Ženevi.
dezurni@zurnal24.si