Honda jazz zdajšnje generacije se je kar nekoliko izgubiola med poplavo križancev, čeprav v razmeroma majhnem avtu nudi veliko prostornosti in prilagodljivosti.
Pri Hondi ji skušajo nekaj več atraktivnosti pri zunanjem dizajnu sedaj dati z novo prednjo masko in odbijači, dodali so še nekaj sijoče črnine. Med novostmi je možnost nove opreme, imenovane dynamic, ki bo bolj športno obarvana, tako zunaj kot znotraj, bogata bo tudi oprema (polni LED, difuzor in spojler, 16-palčna aluplatišča ...)
Ena večjih novosti ne glede na opremo bo nov 1,5-litrski motor, ki bo dopolnil ponudbo doslej edinega 1,3-litrskega. Novinec, ki deluje ob pomoči turbine, razvije 96 kW (130 KM), obljubljena povprečna poraba pa je 5,4 litra bencina.
Prenovljeni jazz bo predstavljen septembra na salonu v Frankfurtu, v Slovenijo pride prihodnje leto.
Honda jazz zdajšnje generacije se je kar nekoliko izgubiola med poplavo križancev, čeprav v razmeroma majhnem avtu nudi veliko prostornosti in prilagodljivosti.
Pri Hondi ji skušajo nekaj več atraktivnosti pri zunanjem dizajnu sedaj dati z novo prednjo masko in odbijaći, dodali so še nekaj sijoče črnine. Med novostmi je možnost nove opreme, imenovane dynamic, ki bo bolj športno obarvana, tako zunaj kot znotraj, bogata bo tudi oprema (polni LED, difuzor in spojler, 16-palčna aluplatišča ...)
Ena večjih novosti ne glede na opremo bo nov 1,5-litrski motor, ki bo dopolnil ponudbo doslej edinega 1,3-litrskega. Novinec, ki deluje ob pomoči turbine, razvije 96 kW (130 KM), obljubljena povprečna poraba pa je 5,4 litra bencina.
Prenovljeni jazz bo predstavljen septembra na salonu v Frankfurtu, v Slovenijo pride prihodnje leto.
dezurni@zurnal24.si