Z joggerjem se Dacia podaja tudi v segment C, a na podoben način kot Škoda s scalo, saj so ga zasnovali na platformi CMF-A, ki je sicer namenjena avtomobilom segmenta B. Tako kot scalina, je do skrajnosti raztegnjena in joggerja povzdigne v segment C.
Jogger, v bistvu gre za karavansko/križansko/enoprostorsko različico sandera stepway, zato v eni karoseriji združuje lastnosti avtomobilov, ki so jih pri Dacii pred nedavnim umaknili: logana MCV, lodgyja in celo dusterja, čeprav ne prevzema njegove terenske vloge. Jogger je namreč zamišljen predvsem kot prostoren in prilagodljiv družinski avtomobil s poudarkom na možnosti sedmih sedežev v treh vrstah. Obstoj sedemsedežne različice pri Dacii sicer najbolj izpostavljajo, vendar pa bo jogger na voljo tudi s petimi sedeži in velikim prtljažnikom.
Znano poreklo, a drugačen
Da izhaja iz sandera, jogger pokaže predvsem spredaj, pred stebričkom B, pri katerem drugačno naravo na videz najbolj pokaže z majhno 4-centimetrsko »stopničko« pod streho, ki ločuje drugačen zadnji del. Joggra ta ne poviša le navidezno, ampak je omogočila tudi malce višjo drugo klop, s katere imajo potniki soliden razgled tudi naprej.
Bolj zanimivo je torej tisto, kar je za prednjima sedežema: velika in dolga precej prostorna in predvsem oglata kabina z možnostjo dveh sedežnih vrst, na katerih lahko sedi do pet ljudi. Tretjinsko zložljive klopi v drugi vrsti iz avtomobila načeloma ne moremo odstraniti, zato pa lahko precej lahka posamična sedeža v tretji vrsti.
Pri Dacii poudarjajo obljubljajo do 60 kombinacij zlaganja in odstranjevanja sedežev, prtljažniku pa se s 160 litrov v različici s sedmero sedeži lahko po odstranitvi zadnje vrste poveča na 782 litrov, po zlaganju druge sedežne vrste pa na 1.819 litrov. V prtljažnik lahko v skrajnem primeru gredo predmeti z dolžino dveh in širino enega metra. Za uporabnost poskrbijo tudi različna odložišča s skupno prostornino 24 litrov. Omenimo še vzdolžne strešne nosilce s prečkami, ki se jih preprosto spremeni v prečke za prtljažnik.
Dva pogona, tri opreme
Jogger bo pri nas v začetku na voljo z dvema pogonskima možnostma, obema v kombinaciji s šetstopenjskim ročnim menjalnikom. Poleg bencinskega trivaljnika 1.0 Tce 110 z direktnim vbrizgom goriva v valje, ki je drugačen kot v sanderu in prihaja iz megana, bo na voljo tudi z motorjem, ki uporablja utekočinjeni naftni plin 1.0 Eco-G 100. Ta je enak kot v sanderu. Prihodnje leto bo jogger kot prvi predstavnik romunske znamke na voljo tudi s 140-'konjskim' hibridnim pogonskim sklopom.
Jogger bo v Sloveniji na voljo s tremi paketo opreme essential, comfort in extreme. Za najcenejšo petvratno različico bo treba odšteti najmanj 15.090 evrov, za sedemsedežno pa 900 evrov več. Najdražji sedemsedežni jogger z motorjem 1.0 TCE 110 in opremo extreme bo stal vsaj 19.090 evrov, torej manj kot 20 tisočakov. Na predstavitvi se je postavilo tudi vprašanje, koliko dražji bo predvidoma hibridni jogger, vendar odgovora nanj še ni mogoče dati.
Pri slovenskem uvozniku sicer predvidevajo, da bo sedemsedežna različica malce bolj priljubljena od petsedežne, po izkušnjah s sanderom pa lahko rečejo, da bo največ slovenskih joggerjev imelo motor s pogonom na plin LPG, pri katerem kupcem, v dogovoru s Petrolom za prvih 2.000 litrov plina ponujajo 15-odstotni popust. Če bodo dobave ustrezne, do konca leta računajo na prodajo od 300 do 400 avtomobilov, do zdaj pa so za joggerja zbrali že 150 naročil.