V zadnjih šestih letih je bilo v 102 naletih vozil na delovišča poškodovanih 15 delavcev, med katerimi je eden umrl. Več kot tretjina vseh naletov se zgodi na odstavnih pasovih, piše na spletni strani Darsa.
Darsovi delavci opravljajo več kot 130 različnih del, podnevi in ponoči, v vseh vremenskih razmerah. Pri tako velikem obsegu raznolikih del in okoliščin obstaja veliko nevarnosti za poškodbe in okvare zdravja. Najhujša in najtežja tveganja predstavljajo mimo vozeča vozila. Z naraščajočim prometom se povečujeta tudi število prometnih nesreč in ogroženost delavcev Darsa.
Nesreče vse pogosteje povzročajo slabo vzdrževani tuji tovornjaki, ki jih vozijo utrujeni in duševno obremenjeni vozniki. Preostali vzroki za nesreče pa so po navedbah Darsa neupoštevanje varnostne razdalje, cestnoprometnih predpisov in signalizacije, prehitra in objestna vožnja ter tudi alkohol.
Naletni mehovi za vozila vzdrževalcev
Najpogosteje nevarnost za delavce na cesti predstavljajo naleti vozil na delovišča, ki so sicer označena ter postavljena in zavarovana skladno s predpisi. Kot poudarjajo, se več kot tretjina vseh naletov zgodi na odstavnih pasovih, ki so namenjeni zgolj zaustavitvi v sili, vožnja po njih pa je prepovedana.
Da bi dodatno zaščitili svoje delavce, bodo na Darsu – ob že uveljavljenih predpisih za zagotavljanje varnosti – na delovišča namestili dodatno signalizacijo in opremo, kot so naletni mehovi na vozilih vzdrževalcev in makete radarjev. Postopno bodo uvedli tudi hrupno robno črto med voznim in odstavnim pasom.
"""delovišča, ki so sicer označena ter postavljena in zavarovana skladno s predpisi"""HA HA HA