Ob predstavitvi nove generacije enega najbolj priljubljenih kompaktnih kombilimuzin, Volkswagnovega pola, je bilo jasno, da bo na voljo zgolj s petimi vrati. V skupini Volkswagen so se odpovedali trivratnemu A3, tudi Mini bi rad ukinil trivratne modele, zadnji clio ima le možnost petih vrat. Naštevali bi lahko v nedogled (punto, micra, astra, focus, peugeot 308, megane, auris, C4, i30, civic).
Odpovedi so posledica strmega padca zanimanja in prodaje trivratnih vozil v zadnjih letih, pa čeprav je prav trg malih kombilimuzin stabilen, prodaja vozil pa raste in je že večja kot v predkriznih letih. Vendar pa so od začetka krize evropski kupci avtomobilov zelo spremenili svoje navade pri nakupu avtomobila, predvsem pa karoserijske različice. Veliko je bilo povedanega in zapisanega o veliki popularnosti križancev in športnih terencev, kriza pa je prinesla tudi bolj racionalno razmišljanje kupcev avtomobilov. Iščejo predvsem bolj praktična vozila, to pa vozila s tremi vrati prav gotovo niso.
3-vratne kombilimuzine razreda A, B in C imajo največkrat enako arhitekturo, opremo, motorje in vozne karakteristike kot njihove petvratne različice, hkrati pa avtomobilskim proizvajalcem povzročajo dodatne stroške pri proizvodnji, saj so na primer vrata konkretno daljša, drugačna sta sprednja sedeža, ki se poklopita za lažji dostop do druge sedežne vrste, streha je drugačna, pogosto tudi zadnja stekla ...
Če so trivratne kombilimuzine izgledale bolj atraktivne od petvratnih različic modela zdaj to ni več pomembno. To je razlog, da trivratne izvedenke posameznih modelov množično ukinjajo.
Potrošniki si danes želijo kupiti avto, ki je udoben, uporaben in dizajnersko izrazit.
Trivratni avto imam rad ker nimam stebrička takoj ob ušesu in lahko kot vozik vidim tudi bočno levo ...