Japonski proizvajalci vozil se po podpisu sporazuma nadejajo nadaljevanje rasti prodaje in večjo konkurenčnost. V preteklosti so predvsem korejskim Kii in Hyundaiu očitali, da so zaradi ugodnejših carin v prednosti. Tuji analitiki predvidevajo, da bo nov sporazum prinesel rast znamkam v Evropi kot so Toyota, Lexus, Nissan, Honda, Suzuki in in Mazda. Pozitivno so novico sprejeli tudi dobavitelji avtomobilski industriji, kot so Denso, Aisin Seiki in JTEKT, dogovor pa je tudi odgovor protekcionizmu, ki bi ga rad s carinami "uzakonil" ameriški predsednik Donald Trump.
Pogajanja s tovarno glede cene
A kaj konkretnega bo nov dogovor prinesel slovenskemu kupcu japonskega avtomobila? Medtem ko pri slovenskem uvozniku za Suzukije in Honde pravijo, da s strani tovarn še nimajo informacij, kako se bodo znamke odzivale na te spremembe in zato zadeve ne morejo komentirati, pa je Primož Tiringar, direktor podjetja Toyota Slovenija povedal, da večino modelov že zdaj proizvajajo v Evropi. Zato to ne bo imelo nikakršnega vpliva na ceno vozil, za vozila proizvedena na Japonskem pa so v primerjavi z evropsko konkurenco že v osnovi v depriviligiranem položaju, zato si pri oblikovanju cen z matičnim podjetjem izpogajajo ceno, ki je primerljiva konkurenčnim evropskim proizvodom, kar pomeni, da jim tovarna odobri nižjo nabavno ceno z namenom, da lahko slovenskemu kupcu ponudijo tržno primerljivo ceno, kot jo dosegajo primerljivi konkurenčni izdelki evropskih proizvajalcev.
"Tako se bodo sicer znižale dajatve, a se bo za enak znesek povečala nabavna cena, cena za kupca pa bo ostala nespremenjena, kar posledično pomeni, da ne pričakujemo sprememb v rasti ali padcu prodaje zaradi tega ukrepa," pravi Tiringar.
Ključno je valutno razmerje
Aleš Marguč, direktor Mazde Slovenija izpostavlja, da bo šlo za sedemletno prehodno obdobje do popolne odprave carin, ki so v tem trenutku 10 odstotkov na transakcijske cene vozil. "Trenutno še nimamo podrobnejših informacij, kako bo to vplivalo na poslovanje. Je pa treba vedeti, da se maloprodajne cene vozil oblikujejo neodvisno od carin in se razlikujejo od trga do trga. Celotna proizvodnja japonskih vozil za EU ni na Japonskem, tako, da se ne bo to bistveno poznalo na prodaji v Evropi," pravi Marguč in dodaja, da ima večji vpliv na prodajo vozil kot carine medvalutno razmerje oziroma vrednost japonske denarne valute jena proti evru, ali jena proti dolarju.
V tem mesecu sem na spletu delal 32458 $ in sem študent s polnim delovnim časom. Uporabljam spletno poslovno priložnost, o kateri sem slišal, in sem naredil tako veliko denarja. Zelo je prijazen do uporabnika in tako sem srečna, da… ...prikaži več sem izvedela o temm. To, kar sem počel .... ........... ❥❥❥ ❥❥❥❥ ❥❥❥ www.Earn91.Com
vsak trg ima svoje cene in pri avtoindustriji vsak trg drugačne modele ... japonci pa začuda v svoji neumornosti zadostijo vsem in vsakomur ... naredijo karkoli v najkrajšem času, zelo natančno in kvalitetno ... skratka japonski avto ni nikoli zgrešena… ...prikaži več naložba, najbolj kvaliteten za ceno ki se plača
kaj si ti-Charlotte,ded ali baba,odloči se!!!