Ko bodo pri nemškem proizvajalcu vozil BMW začeli s prodajo električnega modela i3 in plug-in hibrida i8/i8 spider, bodo v Evropi prodajo omogočili tudi preko interneta. Sistem nakupa bo po besedah predstavnikov BMW-ja potekal preko spletnega konfiguratorja vozil.
Kot so za zdaj najavili Bavarci, naj bi kupec s tem prihranil od pet do sedem odstotkov denarja. Pri BMW-ju računajo, da bodo uspešni kljub temu, da kupec ne bo videl modela i3, ki bo stal več kot 35 tisoč evrov, ali i8, katerega cena bo po pričakovanjih presegla sto tisoč evrov.
Vprašanje je, kako bodo novico sprejeli BMW-jevi dilerji. Iz ZDA prihaja podoben primer Forda in GM-a, katerih internetna prodaja je kmalu po vzpostavitvi propadla. Seveda pa je evropski trg drugačen, prav tako tudi znamka BMW.
604
ogledov
Prodaja avtomobilov preko interneta
BMW bo začel s prodajo vozil kar preko svetovnega spleta.