S tem mejnikom je Toyota na dobri poti, da do leta 2030 doseže postavljeni cilj – prodajo 5,5 milijona elektrificiranih vozil na leto. Ta cilj je tudi eden ključnih elementov Okoljskega izziva 2050 (Environmental Challenge 2050).
1,52 milijona prodanih elektrificiranih vozil je 8-odstotno povečanje glede na leto 2016. Cilj so dosegli tri leta pred postavljenim rokom. Hkrati se je skupna prodaja elektrificiranih vozil povzpela že na 11,47 milijona, kar pomeni tudi zmanjšanje količine ogljikovega dioksida za 90 milijonov ton v primerjavi s prodajo enake količine konvencionalnih vozil.
"V samo 20 letih se je letna prodaja elektrificiranih vozil povečala s 500 na 1,5 milijona," pravi Šigeki Teraši, izvršni podpredsednik Toyote Motor Corporation. "To je dokaz, da kupci prisegajo na kakovost, vzdržljivost, trajnost in zanesljivost naših elektrificiranih pogonskih sklopov. Zaradi njih nam je uspelo ustvariti trajnostno bazo za množično proizvodnjo številčne flote elektrificiranih vozil," je še dodal.
Temelje je postavil prius
Toyota je leta 1997 predstavila hibridni model prius, ki je bil opremljen s prvim komercialno dostopnim elektrificiranim pogonskim sklopom. Od takrat je nenehno razvijala in izboljševala tehnologijo, na podlagi katere nastajajo novi modeli vozil. Leta 2014 so predstavili model mirai, ki velja za prvi serijski avtomobil s pogonom na gorivne celice, leta 2016 četrto generacijo modela prius, lani pa drugo generacijo priusa v priključno-hibridni različici. Pri Toyoti zatrjujejo, da boo nadaljevali razvoj elektrificiranih vozil. Po letu 2020 načrtujejo tudi množično proizvodnjo baterijskoelektričnih vozil , najprej na Kitajskem in v Indiji, pozneje pa tudi na Japonskem, v ZDA in Evropi. Ob tem načrtujejo tudi povečanje prodaje hibridnih vozil na razvijajočih se trgih, kar bo še dodatno pripomoglo k svetovnemu zmanjševanju emisij ogljikovega dioksida.
meni je bila od nekdaj všeč toyota sedaj vozim rav 4 hibrid insem zadovoljen to je super auto