Outback ima že precej dolgo izročilo, saj so prvo generacijo lansirali leta 1995, tedaj kot dodatno različico karavanskega legacyja . V tistem lasu je bil s povečano oddaljenostjo od tal pionir razreda križancev, ki ga tedaj sploh še nismo poznali, vsaj ne pod tem imenom.
Tudi poznejše generacije outbacka so uveljavljale novosti. Že leta 1999 so outback opremili s stereo kamero. V tretji generaciji leta 2008 je prišel dizelski bokserski motor, ki so ga leta 2009 vgradili tudi v kombinaciji z menjalnikom CVT lineartronic, leta 2015 pa so uvedli asistenčni in varnostni sistem eyesight, s katerim so se uvrstili med vodilne znamke na področju varnosti.
Pri Subaruju dodajajo, da je outback v njihovi prodaji vedno presegal deset odstotkov, v letih 2015-2016, ko so v njem ponujali tudi najbolj pestro ponudbo motorjev, pa se je delež celo približal dvajsetim odstotkom. To pomeni, da ima outback tudi veliko zvestih lastnikov, ki jim poskušajo ustreči.
Oblikovna evolucija
To se odraža predvsem na zunanjosti, saj je novi outback oblikovno bolj evolucija kot pa revolucija v primerjavi s predhodnikom, ki je leta 2015 na ceste zapeljal povsem preoblikovan. Spremembe se odražajo predvsem v ostrih linijah okrog vrat, povečanih in bolj izstopajočih blatnikih in pragovih ter plastičnih oblogah, ki so narejene tako, da ustrezajo obliki karoserije.
Notranjost so oblikovno razdelili na dva dela. Zgornji del z vitkimi horizontalnimi linijami vzbuja občutek prostornosti, k čemur pripomore tudi dejstvo, da so vetrobransko steklo porinili precej naprej. Povsem nov je tudi infozabavni sistem, ki se ga upravlja preko velikega navpično vgrajenega zaslona z diagonalo 11,6 palca. Notranjost bo na voljo v treh barvnih kombinacijah: črni, sivi in svetlo rjavi.
Tako kot forester je tudi outback z novo generacijo dobil širšo odprtino prtljažnika, ki omogoča tudi lažje upravljanje, vrata pa so podprta s funkcijo samodejnega odpiranja. To deluje tako, da se uporabnik s ključem, ki je lahko tudi v žepu, zgolj približa Subarujevemu znaku na zadki in ko sistem zazna signal, se vrata dvignejo.
Nova evolucija platforme
Outback je sicer zasnovan na Subarujevi skupni platformi, ki jo imajo že forester, impreza in XV, gre pa za njeno drugo evolucijsko stopnjo, ki avtomobilu zagotavlja sedem odstotkov več vzvojne in kar 100 odstotkov več splošne trdnosti. To se med drugim odraža tudi v več udobja ob manj nagibanja karoserije, pa tudi v možnosti premagovanja ovir. Outback sicer ni pravi terenec, vendar po terenu pride daleč, kar mu med drugim omogočajo tudi vstopni kot 19,7 stopinje, izstopni kot 22,6stopinj, prelomni kot 21 stopinj in minimalna oddaljenost dna od tal 213 milimetrov. Tako kot drugi subaruji je opremljen tudi s programom X mode, ki manj izkušenemu vozniku pomaga na slabi podlagi.
K temu pripomore tudi pogonska tehnika, ki je sicer že precej znana, saj jo sestavljajo 2,5-litrski bokserski štirivaljnik z neposrednim vbrizgavanjem bencina in močjo 124 kilovatov ter navorom 252 njutonmetrov, menjalnik CVT lineartronic in simetrični štirikolesni pogon.
Novi outback je visok 1,675 metra, medosna razdalja znaša 2,745 metra, z dolžino 4,870 metra pa je za 50 milimetrov zrasel v primerjavi s predhodnikom, kar se odraža predvsem v 10,8 milimetra več prostora za potnike na zadnji klopi in 23,9 milimetra daljšem prtljažniku.
Povečan je tudi nabor asistenčnih in varnostnih sistemov eyesight. Novi so predvsem prepoznavanje prometnih znakov, ki v kombinaciji z aktivnim tempomatom samodejno prilagajajo hitrost, samodejno zasilno krmiljenje volana, ohranjanje vozila v središču voznega pasu, samodejni prilagodljivi žarometi in sistem za nadzor voznika, ki, tako kot v subaruju XV, omogoča tudi samodejno nastavitev voznikov nastavitev delovnega prostora v skladu z njegovo podobo, ki jo sistem prepozna.
Novo poimenovanje opremskih različic
Pri Subaruju so hkrati z novi outbackom uvedli tudi novi sistem poimenovanja stopenj opreme. Stopnje so še vedno tri in kot osnovna ostaja dobro opremljeni outback style, za katerega bo treba v Sloveniji, ko bo konec aprila ali v začetku maja na voljo za nakup, odšteti 42.300 evrov. Srednja oprema se po novem imenuje 4dventure, stane najmanj 44.300 evrov in ponuja športni videz s posebno osebnostjo. Na vrhu je oprema premium, v katero je vključena vsa oprema, ki jo serijsko ponujajo pri Subaruju in stane najmanj 47.800 evrov.
Japonci so z outbackom prekinili izročilo, po katerem so ponujali le malo možnosti dodatne opreme, saj bi te po novem precej več in bo podkrepila karakter voznika. Izstopajo predvsem nosilci prtljažnika na strehi, ki obeležujejo pristopa »outdoor soul« in »touring soul«.
Prvi je namenjen predvsem tistim, ki z avtom radi zapeljejo tudi na manj urejene poti, drugi pa predvsem športno navdahnjenim posameznikom, ki sicer ostajajo znotraj urejene infrastrukture. Na predstavitvi je bilo poudarjeno, da lahko strešne nosilce med vožnjo obremenimo z do 70, med postankom pa celo z do 318 kilogrami, kar je denimo dobro izhodišče za montažo strešnega šotora, v katerem lahko prespi vsa družina.