Ob robu otvoritve nove proizvodnje renault clia pete generacije v Revozu je premier Marjan Šarec pojasnil, od kod njegova mladostniška navezanost na znamko Renault.
"Imam precej izkušenj z Renaultovimi vozili. Doma smo imeli renault 4, imel je 900 kubikov in je bil sive barve. Potem smo imeli renault 4 TL, potem še renault 4 GTL. Sam sem začel s 15 let starim renault 9, ki je bil leta 1982 evropski avto leta in prvo vozilo, ki je bilo narejeno s pomočjo računalnika. Potem sem imel še renault 19, ki je zdržal dolgo dobo. Na lastni izkušnji sem se prepričal, da si bila ta vozila vedno napredna," je povedal premier in izrazil veliko zadovoljstvo, da lahko prisostvuje tako pomembnemu dogodku.
Med ogledom Revozove proizvodnje novega clia pete generacije je nato ob odprtem motornem pokrovu avta razložil Françoisu Delion, direktorju družbe Renault Nissan Adriatik, kako je popravljal svoje avtomobile, in se čudil, kako malo je prostora v motornem prostoru v današnjih avtih. Šarec je tudi opravil krajšo testno vožnjo.
Na vprašanje Žurnala24, ali bi znal pri novem cliu še vedno zamenjati pregorelo žarnico, pa je odvrnil: "Bi, seveda bi, samo zraven ne bi prišel."
Verjetno se je premier v tem primeru vendarle precenil, saj ima novi clio kot prvi avto v svojem razredu že serijsko polne LED žaromete in rezervne žarnice zanj sploh ne pridejo v poštev.
Šarca so člani spremstva v Ljubljano odpeljali v nemški limuzini.
dezurni@zurnal24.si
ko je seljak vozil 900 kubično katrco in po tv špilal Drnovšeka , sem se jaz vozil s Hondo ! Danes je gospod zaradi Drnovšeka !
Druga slika crash test dummie?
tud ce bi jo hotel zamenjat, bi moral prvo en kup plastik odšaraufat in snet dol, da bi sploh lohk pršu do nje, ker novejša avta imajo tolk butast narejen, kar se tega tiče.