Junija 2005 predstavljeni clio tretje generacije se je, tako kot clio druge generacije v razmerju do clia prve generacije, seveda povsem razlikoval od predhodnika. Zasnovali so ga na novem podvozju, ki si ga je clio delil tako z "bratom" renaultom modusom, kot tudi "sestrično in bratrancem" nissanoma micro in note. Z novo generacijo je močno zrasel, njegovo dotedanje mesto pa tedaj deloma zapolni twingo.
Tudi clio tretje generacije je napredoval na področju varnosti, saj je na preskusnih trčenjih EuroNCAP osvojil pet zvezdic. K temu so pripomogli tudi vzglavniki z možnostjo preprečevanja poškodb vratu, poseben vzglavnik za otroke in prilagoditev sedeža otrokom na zadnji klopi. Namenili so mu tudi druge ugodnosti večjih modelov, kot so bili elektronska kartica »Renault Card«, elektronski sistemi za pomoč vozniku in večjo varnost in smerno prilagodljivi žarometi ter podvozje, ki se je zgledovalo pri večjem meganu. S tem je tudi v tej generaciji opravičil znamenit slogan prve generacije: "Ima vse, kar imajo veliki."
Renaul clio tretje generacije je postal evropski avtomobil leta 2006 in clio je s tem postal prvi avtomobil, ki je dvakrat osvojil laskavi naslov. Prvič je clio naslov evropskega avta leta osvojil v prvi generaciji leta 1991. Je tudi eden od le treh avtomobilov, ki so naslov osvojili dvakrat. Ostala dva sta opel astra in volkswagen golf.
Pridruži se grandtour
Sprva je bil sicer na voljo kot prostorna tri- ali petvratna kombilimuzina, a ni ostal le pri tem. Marca 2007 se je namreč kombilimuzinama pridružila tudi prostorna kombijevska različica grandtour, ki je od tedaj ostala v cliovi ponudbi. Tedaj je clio dobil tudi prvi turbobencinski motor 1,2 TCE 100, ki je s pomočjo turbinskega polnilnika razvil največjo moč 74 kilovatov. Junija 2006 je naslednika tretje generacije dobil tudi clio RS, v katerem je prenovljeni bencinski motor 2,0 16V razvijal največjo moč 145 kilovatov. Pohvalil se je tudi s tehnologijo iz Formule 1, saj je bil med drugim opremljen z difuzorji zraka, ki so jih Renaultovi inženirji razvili prav na osnovi izkušenj z dirkalnimi bolidi.
Marca 2009 je tudi clio tretje generacije doživel osvežitev, ki ga je oblikovno približala slogovnim smernicami, ki sta jih tedaj zapovedala nova laguna in megane. Izpopolnjenima cliu RS in RS cup se je tedaj prvič pridružila še manj radikalna športna različica clio GT. Renault je tedaj prvič uvedel tudi posebno serijo v francoski dirkalni modri barvi, s katero se je spomnil legendarnega avtomobilskega konstruktorja Amedeja Gordinija.
Renault clio R.S. 200 EDC se uvršča med avtomobile, ki jih je mogoče z določeno vsoto kovancev odkleniti v adrenalinski računalniški dirkalni franšizi Asphalt 8: Airborne.
Generacijska menjava
In jeseni 2012 je bil spet čas za generacijsko menjavo, s katero se je na nek način ponovila zgodba druge generacije clia. V četrti generaciji se je clio namreč izkazal za trdoživ avtomobil, ki je bil med kupci tako priljubljen, da je Renault lahko precej podaljšal čas proizvodnje in si je zato lahko vzel tudi več časa za razvoj njegovega naslednika, clia pete generacije, ki se že predstavljen pravkar pripravlja na osvajanje evropskih in drugih cest.
Kot se za pomemben francoski avtomobil spodobi, je Renault clia četrte generacije jeseni 2012 predstavil na "domačem" avtomobilskem salonu v Parizu. V nasprotju s predhodnikom je bil v kombilimuzini na voljo zgolj s petero vrat, čeprav se je marsikateremu opazovalcu zazdelo, da ima le dvoje bočnih vrat. Oblikovalci so se namreč poslužili manjšega trika in kljuke zadnjih vrat skrili kar v stebrička C, zato so se zadnja vrata tudi "skrila" v karoserijo. Leto pozneje je na ceste zapeljal tudi karavanski clio grandtour, enoprostorca modusa pa je tedaj nadomestil križanec captur, ki je bil cliu podoben bolj kot njegov predhodnik , seveda pa je kljub temu ostal ločen model, ki je na svoj način tudi zelo uspešen. Omeniti je treba, da je clio v četrti generaciji dobil precej podaljšano medosno razdaljo, s čimer se je s prostornostjo kabine kot eden prvih majhnih mestnih avtomobilov približal spodnjemu srednjemu razredu.
Vstop v informacijsko dobo
Renault je s četrto generacijo cliu precej obogatil tudi opremo, ki je tudi v predhodniku sicer ni manjkalo. Med drugim je dobil še kamero za vzvratno vožnjo, razširjen nabor varnostnih sistemov, šeststopenjski dvosklopčni menjalnik in podobne dodatke, predvsem pa je vstopil v sodobno informacijsko dobo, saj mu je Renaut namenil svoj info-zabavni sistem R-Link.
Renault clio tretje generacije je v Veliki Britaniji nastopil v vrsti reklamnih oglasov, v katerih nastopata francoska igralka Annelise Hesme in britanski igralec Jeremy Sheffieldv vlogah Sophie in Bena, ki tekmujeta v ustvarjanju dovtipov, ki opozarjajo na kulturno superiornost svojega naroda.
In pod motornim pokrovom? Kombinacija novega in znanega. Atmosferski je ostal le osnovni 1,2-litrski štirivaljnik, dizelski motor 1,5 dCi je bil bolj ali manj znan v obeh različicah, dokončno pa so se uveljavili prisilno polnjeni bencinski motorji. Če so se lastniki prejšnje generacije clia že nekoliko privajali na 1,2-litrski tgurbobencinski motor TCE, je bil nekaj povsem novega 0,9-litrski turbobencinski vrstni trivaljnik TCE, prisilno polnjeni motor pa je dobil tudi najbolj športni clio reanult sport. Njegov 1,6-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki je nadomestil dotedanjega 2-litrskega atmosferskega, je namreč v začetku razvil moč 147 kilovatov, po zadnji osvežitvi leta 2016 pa celo še bolj silovitih 162 kilovatov. Samo omenimo, da je pri njegovem razvoju z izpušnim sistemom sodeloval tudi Akrapovič.
In to je bila že druga resna prenova. Clio četrte generacije se je vse do konca proizvodnje prodajal "kot sveže žemljice", zato je na proizvodnih trakovih Renaultovih tovarn v francoskem Flinsu in turški Bursi zmanjkalo prostora. Ker je bilo v Novem mestu tedaj precej neizkoriščenih kapacitet, je clio v začetku leta 2017 spet prišel tudi na Revozove tekoče trakove in tako po generaciji in pol spet postal Novomeščan in "slovenski" avtomobil. Renault je vrnitev clia obeležil na prav poseben način, saj je pripravil le slovenskim kupcem namenjeno serijo renault clio I feel Slovenia, ki pa je bila na nek način tudi odhodna serija, saj bo tudi na slovenske ceste kmalu zapeljal njegov naslednik, renault clio pete generacije.