Avto > Testi
6283 ogledov

Test: Renault clio i feel Slovenia

Renault clio i feel Slovenia
1/31
Saša Despot
Renault svoj avtomobil namenil ekskluzivno Slovencem. Mi smo ga preizkusili.

V času, ko smo se Slovenci kot narod prebujali, naša narodna zavest je rasla, je lipa, oziroma lipov list, postal eden izmed simbolov slovenstva. Tako kot lipo, imamo pogosto za svojega Slovenci tudi clia. Renault clio je kralj slovenskih cest že dolga leta. Tudi na račun Revoza, kjer ga izdelujejo. Glede na zvestobo Slovencev do clia, so Francozi v Revozu v Novem mestu začeli izdelovati prav posebno izvedenko - clio i feel Slovenia. 

Renault megane RS Novi megane RS Avto To je novi renault megane RS

Več kot leto in pol je minilo, odkar je prenovljeni clio zapeljal na slovenske ceste, na katerih v aktualni generaciji ostaja že od leta 2012. Še po prenovi je za njim konkurenca predstavila številne povsem nove modele, s katerimi se clio, ki je B razredu kompaktnih vozil pravi veteran, skuša kosati tudi s posebnimi različicami, kot je i feel Slovenia. Avtomobili, ki so v aktualnih generacijah na cestah že vrsto let, pogosto v primerjavi z novejšimi modeli ponujajo tudi zanimivo ceno. Ali je ta nižja, ali pa za podobno ceno ponuja več opreme in zmogljiv motor. Le tako po navadi znamke s starejšimi modeli v paleti uspešno prodajno konkurirajo na trgu do prihoda povsem nove generacije.

Renault clio i feel Slovenia | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Polni LED žarometi, 17-palčna platišča, vzvratna kamera ...

Pri opremi I feel Slovenia gre za nadgradnjo najvišjega paketa opreme intense, ob zmogljivem 88 kilovatnem štirivaljnem bencinskem turbo motorju (120 KM), cena ni najnižja, je pa glede na bogatost z opremo zelo konkurenčna, če ne celo ugodna, v primerjavi z novejšimi tekmeci. Bistvo slovenskega clia je prav oprema - v luči legendarnega reklamnega slogana »Vse, kar imajo veliki« je imel testni primerek opremo, ki smo jo običajno vajeni v večjih in dražjih vozilih, na primer meganu. To pomeni ponoči odlične polne LED luči spredaj in zadaj, parkirne senzorje spredaj in zadaj, vzvratna kamera, sredinski naslon za roke, avtomatska klimatska naprava, kartica za prostoročno odklepanje in zagon vozila, multimedijski sistem s sedempalčnim zaslonom na dotik in navigacijskim sistemom s kartografijo Adriatic, senzor za dež, LED osvetlitev v potniški kabini, samozatemnitveno vzvratno ogledalo in dodatno zatemnjena stekla, tudi opazno velika 17-palčna platišča, Renault pri slovenski različici brezplačno primakne še kovinsko barvo.

Renault clio i feel Slovenia | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Renault koleos Avto Test Renault koleos: ponudili nekaj povsem drugega

Morda 7-palčni zaslon na dotik ni najbolj odziven v razredu, tudi ni najbolj čitljiv, kamera pa ne ponuja najbolj jasne slike, še posebej ponoči, pa svoje delo opravi več kot korektno in povečuje varnost. In clio, oziroma Renault, je eden redkih, ki ponuja vse stvari na zaslonu prevedene v slovenski jezik, kar je pohvalno in dokaz, da Renault še kako upošteva prodajne številke v Sloveniji in povezanost Slovencev s cliom, hkrati pa dokaz, da lahko tudi drugi sledijo temu, da prevedejo svoje vsebine v slovenski jezik. Tako med zaviranjem na zaslonu multimedijske naprave v slovenskem jeziku izpiše tudi namige za eko vožnjo oziroma bolj učinkovito vožnjo.

Renault clio i feel Slovenia | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Renault captur Avto Renault captur: Slovenska uspešnica še dodatno izpiljena

Manjkali so najbolj napredni sistemi

Zmotili so me nekoliko preobčutljivi senzorji, ki z glasnim piskanjem zbudijo otroke, ki med vožnjo zaspijo v avtomobilu. Slabša kot v nekaterih tekmecih je preglednost naprej. Zelo dobri so sedeži, ki so na prvi pogled videti precej zajetni, a je uporabljena pena zelo udobna, hkrati pa telesu ponujajo veliko oprijema. Nekaj več moči je treba uporabiti le pri ročicah za naklon naslovnjala ali premikanje sedeža naprej in nazaj. Krepko odebeljen volanski obroč na otip in pogled deluje športno, tak pa je občutek tudi med vožnjo, odziven. In odlično sodeluje z zmogljivim štirivaljnim turbo motorjem z 88 kilovatov moči. Čeprav natančni, je ročni šeststopenjski menjalnik še najmanj dinamičen del vozila, želeli bi si nekoliko krajših prestav. Kot rečeno, motor ponuja povsem dovolj moči, da se je možno z njim peljati tudi bolj športno in med ovinki hitro. Nekoliko navora za še bliskovitejše pospeške zmanjka v najnižjih vrtljajih, tja do 1.500. Prav tako je dober potovalnik na avtocesti. Pa še cenejši je od turbodizelskega konkurenta, ki sicer porabi manj goriva. Potovalni računalnik je pokazal 7,0 litra na 100 kilometrov.

Renault clio i feel Slovenia | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Renault Clio RS Avto Test renault clio R. S.: Ko bi bila formula 1 pol toliko vznemirljiva …

Cliu manjkajo nekateri najbolj napredni sistemi. Nekateri najnovejši mestni malčki danes ponujajo serijsko samodejno zaviranje v sili in za doplačilo tudi radarski tempomat. Ima pa clio i feel Slovenija za ceno, ki jo ima, vsaj toliko, če ne več opreme kot večina konkurentov. Tudi po zaslugi zajetnega popusta ( 2.200 € + 400 € bonusa za opcijsko ali dodatno opremo). Zato tudi po šestih letih s 16.790 evri ostaja avto, ki ga je treba uvrstiti v nakupovalno košarico.

Renault clio i feel Slovenia | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Podatki o vozilu: Renault clio i feel Slovenia Energy TCe 120
Motor: 1.197 cm3, štirivaljni, turbo bencinski
Največja moč: 88 kW (120 KM) pri 5.500 vrt/min.
Navor: 205 Nm pri 2.000 vrt./min.
Dimenzije (D x Š x V v mm): 4.090 × 1.732 × 1.434, medosna razdalja 2.589.
Prtljažnik (v litrih): 300/1146
Poraba na testu: 7,0 litra/100 km (mešani cikel), normni izpust 118 g CO2/km.
Zmogljivosti : 182 km/h, 9,0 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena: 16.790 € (testni z dodatki in rednim popustom)

Plusi: Oprema, motor, podvozje;

Minusi: povprečna izdelava in materiali v notranjosti, ne ponuja vseh najnaprednejših asistenčnih sistemov; 

Komentarjev 3
  • Dušan Jakič 14:58 20.marec 2018.

    Opel Corsa ponuja več opreme, 30 konjev več, za par 100 evrov manj.

  • romy 14:50 20.marec 2018.

    Odločno previsoka cena za slovenskega delavca,saj si ga ne more kupiti...hvala za ta jajca, raje kupim Japonca..

  • glicinija 09:51 20.marec 2018.

    dobra cena, slaba plača delavca v nočni izmeni dobrih 800 čukov