Njegov videz vam bo morebiti takoj znan, saj je serijski Nissan Z skoraj enak kot lanska študija Z proto, ki so ji namenili le nekaj manjših sprememb. Še najbolj očitna sprememba v primerjavi s študijo je spojler na zadnjih vratih, ki je nastopu nissana Z, ki na ceste zapelje z modelnim letom 2023, dodal še za kanček več agresivnosti.
Kot je napovedala že študija se novi nissan Z močno naslanja na svojega legendarnega starodobnega predhodnika, kar pomeni, da je po njem podedoval tudi dolgi pokrov motorja, razpotegnjeno silhueto in mišičaste linije.
Serijski avtomobil bo obdržal tudi masko, ki je na študiji vzbujala mešane občutke, ter žaromete z ostrimi koti in zaokroženimi led dnevnimi lučmi, ki spominjajo na model fairlady 240ZG iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja. Zunanjosti so sicer namenili tri enobarvne in šest dvobarvnih kombinacij laka.
Kombinacija sodobnega in starodobnega
Historičnim oblikam zunanjosti sledi tudi notranjost, ki so ji po eni strani namenili sodobno interpretacijo kopita starodobnega vzornika, po drugi strani pa so jo opremili z vsem, kar se danes v avtomobilu pričakuje. Pred voznikom se tako nahaja 12,3-palčna digitalna instrumentna plošča, nad sredinsko konzolo pa je zaslon infozabavnega sistema.
Po drugi strani pa se nad sredinskim zaslonom tako kot v tradicionalnih športnih avtomobilih nahajajo trije majhni analogni merilniki, ki prikazujejo tlak vstopnega zraka, vrtljaje turbine in električno napetost. Tudi notranjost bo na voljo v več barvah: modri, grafitni ali rdeči.
O motorju se je vse od predstavitve študije močno ugibalo in pri Nissanu so poskrbeli, da bencinskih zasvojencev ne bo razočaral. Pod pokrovom bo namreč deloval 3-litrski biturbo motor V6 z močjo 400 'konjev' in navorom 475 njutonmetrov, ki bo na voljo v kombinaciji z dvema menjalnikoma.
Manj veščim obvladovanja velike moči in navora bo na voljo 9-stopenjski samodejni menjalnik, vešči pa si bodo lahko omislili šeststopenjski ročni menjalnik, ki bo na voljo v kombinaciji z okrepljeno kardansko gredjo iz kompozitnih materialov in samodejnim vmesnim plinom za izenačevanje vrtljajev.
V primerjavi z neposrednim predhodnikom so novemu nissanu Z namenili tudi izboljšane blažilnike z večjim premerom, ki za 20 odstotkov izboljšujejo blaženje udarcev, novo geometrijo pa so namenili tudi aluminijasti premi z dvema trikotnima vodiloma.
Med vožnjo skozi ovinke vozniku pomagata tudi okrepljena struktura karoserije in električni volanski servo, za učinkovito ustavljanje pa poskrbijo zavore s štirimi bati spredaj in dvema zadaj.