Bugatti Rimac s podjetjem Rimac Technology sestavlja holdinško družbo Rimac Group, katere ustanovitelj je Mate Rimac. V skupini so na mesto glavnega izvršnega direktorja skupine Rimac minuli mesec imenovali Antonyja Sheriffa, Rimac pa je postal predsednik uprave Rimac Group. Obenem je tudi glavni izvršni direktor podjetij Bugatti Rimac in Rimac Tehnology.
Porsche se za prevzem podjetja Bugatti Rimac po informacijah na portalu nemške gospodarske revije zanima zaradi slabega vodenja poslovnih procesov v podjetju in slabe prodaje Rimčevega paradnega električnega hiperavtomobila nevera.
Rimac: Kupci ne želijo električnih superšportnikov
Doslej so v podjetju prodali približno 50 never, kar je bistveno manj od načrtovanih 150. Mate Rimac je začetku maja sporočil tudi, da razmišlja o uporabi motorjev z notranjim zgorevanjem, ker da kupci visokozmogljivih avtomobilov niso naklonjeni električnim avtomobilom.
Čeprav pri Porscheju novic o prevzemu niso želeli komentirati, je Rimac izjavil, da potekajo pogovori o morebitni transakciji. Izpostavil je še, da uspeh Porschejevega prevzema ni zagotovljen, in da obstajajo tudi drugi interesenti, pisanje Managerja povzema hrvaški Jutarnji list.
Vpletena številna velika podjetja
S Porschejevim prevzemom bi se morali strinjati tudi drugi delničarji v Rimac Group, ki ima v lasti 55-odstotni delež Bugatti Rimca. Med njimi so Hyundai, Goldman Sachs, SoftBank in Invest Industrial.
Glavni lastnik Porscheja je koncern Volkswagen. Nemški avtomobilski velikan se je zaradi trenutnih zahtevnih razmer v evropski avtomobilski panogi, pritiska kitajske konkurence na področju električnih avtomobilov in prepočasnega prilagajanja na spremembe na avtomobilskem trgu znašel v poslovnih težavah, vodstvo pa je napovedalo poslovno prestrukturiranje in spremembe v poslovnem modelu.
rimac je bolj gobec. hrvaska vlada mu tala dnar
kako gre skup bugati in rimac ? tako kot majoneza in voda ! in kako gre skup VW in rimac ? odlično ! VW je zaprl fabriko kjer so delal najhujšga električnega audija in dal na cesto 1200 delavcev, zdej… ...prikaži večj bi pa rad dobil električnega super sportnika. če jih zdej sindikati in delavci ne nataknejo na kol, potem je res konec s nemškim gospodarstvom. zakaj ? namesto da bi se lotili tehnologije za mase, za rajo za volk, zbirajo perle za bogatune.
Od nekdaj sem trdil, da je Rimac isti nateg kot je bil Todorič.