Kmalu po premieri povsem nove generacije razreda G so pri Mercedes-Benzu predstavili še, kako naj izgleda terenec z dirkaškimi geni.
Mercedes-AMG G 63 se od običajnega G-ja takoj loči po maski motorja z navpičnimi letvami, širših kolotekih, bočnimi izpušnimi cevmi, do 22-palčnimi platišči, rdečimi zavorami, drugačnimi odbijači ...
Namesto 5,5-litrskega V8 iz predhodnika je sedaj pod pokrovom "vsega" 4,0-litrski motor, ki pa ohranja osem valjev. V primerjavi z modelom G 500, ki uporablja isto izpeljanko s 310 kW (422 KM) ima AMG bi-turbo 430 kW (585 KM) moči. Navora je za 850 Nm. Ti podatki v praksi pomenijo najvišjo hitrost 220 km/h (z opcijskim športnim paketom 240 km/h) in pospešek do 100 km/h v komaj 4,5 sekunde. Če vas že zanima poraba: 13,2 litra na kombiniranih 100 kilometrov vožnje. V programu vožnje "comfort" in manjših obremenitvah motor deaktivira štiri valje.
AMG G je od tal oddaljen dobrih 24 centimetrov, ima tri zapore diferenciala (vsi po 100-odstotkov) in reduktor, s čimer vse kaže svojo moč tudi izven asfalta. Za prenos moči pa uporablja devetstopenjski menjalnik.
dezurni@zurnal24.si
Avto ima porabo 13 milj/galono kar je dobrih 18 litrov/100 km.
GP IN AL me zanima od koga prejemata plačo, da na tem portalu delata reklamo za avtomobile, ki so večini Slovencev nedosegljivi in predvidevam tudi za vaju.