V Stuttgartu so po objavi dizajna potovalne kabine razkrili še nekaj dodatnih tehničnih informacij o novi generaciji razreda G. Za nameček so na splet že pricurljale uradne fotografije klenega terenca.
Mercedes je zadnje teste naredil v bližini Gradca, kjer bodo v Magnini tovarni tudi izdelovali novo generacijo razreda G. Potrdili, so, da so terenske sposobnosti v primerjavi s svojim neustavljivim predhodnikom še izboljšali.
Tudi v globoko vodo
Znano je, da je podvozje povsem novo, avto pa ima tri blokade diferenciala, s čimer bodo verjetno spet postavljali nova merila v razredu terenskih vozil. Pri Mercedesu pravijo, da zmore premagati do 31 stopinjske vhodne kote in 30 stopinjske izhodne kote. Maksimalna višina vode med brodenjem je lahko 70 centimetrov. Oddaljenost vozila od tal je 24,1 centimetra. Novost je G-mode, ki je namenjen izključno terenski vožnji. Novi je tudi 9G-tronic devetstopenjski samodejni menjalnik, medtem ko pri terenski vožnji pomagajo še številni asistenčni elektronski sistemi.
Po zdajšnjih informacijah bo novi G lažji, širši, imel bo podaljšano medosno razdaljo, kar v potovalno kabino prinaša več prostora za potnike, več pa je tudi prostora za prtljago. Pri Mercedesu trdijo, da je položaj sedenja zdaj bolj podoben tistim v potniških avtomobilih. Tako kot ostali mercedesi je dobil digitalno instrumentalno ploščo (za doplačilo), novost je še zmogljiv audio sistem Burmester-Surround-Sound s 16 zvočniki, podpira tudi sistema povezljivosti s pametnimi telefoni - Android Auto in Apple CarPlay.
V motorni paleti bosta med drugim 4,0-litrski twin-turbo V8 bencinski motor kot tudi novi 2,9 litrski šestvaljni dizelski motor.