Mercedes-Benz je po prodaji vodilni evropski proizvajalec tovornjakov. Svoj status želi ohraniti tudi v naslednji dobi, ko bo na cesti vse več električnih tovornih vozil za tiste uporabnike, ki imajo na voljo ustrezno polnilno infrastrukturo in praviloma predvidljive vsakodnevne poti.
Eactros 600 temelji na 800-voltni električni arhitekturi. Vgrajena ima dva elektromotorja s stalno pomočjo 400 kilovatov (536 KM). Za kratek čas lahko na cesto prenaša 600 kilovatov.
Baterijski sklop je sestavljen iz treh litij-fosfatovih enot s skupno kapaciteto kar 621 kilovatnih ur. Menjalnik ima štiri prestave in je posebej prilagojen za vleko.
Polnjenje poteka prek CCS2 vtiča z močmi vse do 400 kilovatov. Je pa po pojasnilih tovarne tovornjak že pripravljen, da bo lahko v prihodnosti ob menjavi za ustrezne konektorje na primerno zmogljivih in standardiziranih polnilnicah zmogel polniti celo z močjo enega megavata.
Eactros 600 ima doseg z enim polnjenjem okoli 500 kilometrov, vendar pa lahko pokrije na dan tudi po tisoč kilometrov znotraj predvidenih obveznih postankov za voznika, če je v tem času priklopljen na ustrezno polnilnico. Največja dovoljena skupna vlečna masa je 44 ton. Od tega je prostora za tovor 22 ton, ostalo je masa tovornjaka in standardne evropske prikolice. Vsi ti podatki so dokaj primerljivi s tistimi, ki jih obljublja ameriški rival tesla semi, ki pa ponuja samo verzijo vlačilca. Mercedes-benz eactros 600 bo namreč na voljo v dveh različicah šasije in sicer kot priklopnik 6x2 ali vlačilec 4x2. Ima tudi dva PTO priključka.
V notranjosti je precej bolj konvencionalno zasnovan v primerjavi s tesla semijem, ki razburja z rešitvijo sredinskega voznikovega stola. V eactrosu ima voznik pred seboj klasično armaturo, v pomoč sta mu dva zaslona, voznikov in za multimedijo. Za varnost skrbi plejada asistenčnih sistemov, ki pomagajo voditi tovornjak in v primeru nevarnosti pravočasno ukrepati. Seveda ima namesto stranskih ogledal kamere.
Mercedes-Benz daje na baterije garancijo 72 mesecev ali 720.000 prevoženih kilometrov ali 1.800 polnilnih ciklov.
Prej bodo rakete na baterije na Marsu pristale!
Torej bo ta super tovornjak lahko po naših cestah,kjer je največja skupna dovoljena teža 40ton,lahko peljal pičlih 18 ton tovora,ali bodo naši vrli uradniki,ki sedaj kaznujejo vse,ki so preobremenjeni in uničujejo ceste,sprmenili zakon za te E-igrače.....
Upam, da bodo kmalu tudi leteli po zraku, da ne bo takšnih zastojev v prometu kot danes.