Hyundai i20 je ob prihodu na trg leta 2009 zamenjal manj uglednega getza. Po milejši prenovi leta 2011 je zdaj od preostale hišne palete modelov dobil še veliko novih tehnologij, spremembe pa so opazne že na prvi pogled.
Nekaj centimetrov je pridobil tako zunaj, kot znotraj. Izrazitejša je šestkotna maska motorja, dobil je modna dnevna LED svetila, večje meglenke niso več okrogle.
Tehnološko naprednejši
Dizel izpuha 84 gramov CO2 na kilometer
Na izbiro so štirje pogonski agregati, dva bencinska in dva dizelska, ter trije menjalniki. Petstopenjski je na voljo le še v kombinaciji z vstopnim 1,2-litrskim bencinskim motorjem (62,5 kW/85 KM), zmogljivejši 1,4-litrski bencinski agregat (74 kW/100 KM) je moč kombinirati s štiristopenjskim samodejnim menjalnikom.
Na dizelski strani sta na izbiro 1,4-litrski CDRi agregat s 66 kilovati moči (90 KM), povsem nov je 1,1-litrski motor s 55 kilovati moči (75 KM), ki v različici Blue Drive (opcija) v zrak v povprečju izpuha le 84 gramov CO2 na prevoženi kilometer, kar je v primerjavi z 1,4-litrski CRDi LP z 55 kilovati moči, ki ga zamenjuje, do 30 odstotkov manj. Oba dizla sta kombinirana s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, pri Hyundaiju pa predvidevajo, da naj bi prav 1,1-litrski agregat nekoliko znižal dominantnost bencinskih motorjev pri prodaji.
Cene nad 10 tisočaki
Cene za vstopni trivratni model z šibkejšim bencinskim motorjem se začnejo pri 10.490 evrih, najcenejši petvratnik (skoraj vsi prodani modeli pri nas so petvratni), je dražji za 500 evrov. Cene na dizelski strani (5 vrat) se začnejo pri 12.490 evrih.