Tretja generacija športnega terenca Santa Fe, ki je Hyundaijev najbolj prepoznavni SUV, povzema nov, bolj robusten, agresiven in dinamičen videz. Linije žarometov in trdne karoserije mehke robove zamenjujejo z zašiljenimi, linije so ostre, vse to na račun aerodinamike.
Prvi Hyundai z aktivnim pokrovom za zaščito pešcev
Spredaj kraljuje šesterokotna maska obrobljena s kromom, led žarometi in velike sprednje luči v obliki padajoče kaplje. Aktivni pokrov motorja je bil oblikovan z mislijo na pešce, saj zmanjšuje posledice poškodb ob morebitnem trku. Dvobarvna izvedba spodnjega dela in zaščitna plošča spodaj mu dodajata terenski značaj. Takšen naj bi privabil nove kupce, zanj pa se bodo v prvi vrsti odločali tisti, ki potrebujejo avto tako za zasebne in družinske potrebe in za službene potrebe.
Prilagodljiva zadnja klop
Tehnologija je povzeta iz obstoječe Hyundaijeve ponudbe. Posnetek s kamere se prikazuje v vzvratnem ogledalu ali na zaslonu navigacijskega sistema, ki meri največ sedem palcev. Tretja generacija ponuja sistem, ki vozniku pomaga pri parkiranju v omejenem prostoru, voznik pa trdoto volana v treh stopnjah s pritiskom na stikalo na električnem servo volanu prilagaja trenutnim potrebam. Za varnost skrbi sedem zračnih blazin ali zaves, sistem za ohranitev smeri vožnje in statična luč za osvetlitev ovinka, že v osnovi pa tudi trdna struktura vozila z ojačitvami glavnih spojev.
AWD z ESC
Trije motorji, dva menjalnika
Na izbiro bodo trije pogonski agregati, dva dizelska in en bencinski. Nov je vstopni dvolitrski turbodizel s 110 kilovati moči (150 KM), ki izpolnjuje že okoljske normative Euro6, za tiste, ki želijo več, Hyundai ponuja 2,2-litrski dizel z največ 145 kilovati moči (197 KM). Za slednjega pravijo, da naj bi se najbolje prodajal. Bencinski 2,4-litrski GDI razvije največ 141 kilovatov moči (192 KM).
Na izbiro sta dva šeststopenjska menjalnika, ročni in avtomatski.
Najdražji je 2,2-litrski turbodizel z najbogatejšim od petih opremskih paketov (Impression), šeststopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom, ki stane 44.490 evrov.
Prodajni cilji tretje generacije so preseči predhodnika. V Sloveniji so od začetka prodaje prve generacije Santa Feja leta 2.000 prodali 1.561 vozil, od tega kar dve tretjini druge generacije SUV modela.