BMW je presenetil, saj je poleg nekoliko prenovljenega električnega avta i3 prvič pokazal tudi njegovo športnejšo različico.
i3S je tako s 135 kW (184 KM) za 10 kilovatov močnejša različica, ki, tako pravijo Nemci, "z večjo močjo, tehnologijo podvozja, ki je posebna za model, opazno boljšimi kvalitetami dinamične vožnje in lastnimi oblikovnimi poudarki povzroči zelo intenzivno mešanico edinstvenega športnega užitka v vožnji, povezanega z električnimi vozili podjetja BMW Group."
Od klasičnega i3, ki je prav tako doživel blažjo prenovo, se loči po nekaterih detajlih in drugačnih poudarkih pri karoseriji, recimo prednjemu odbijaču. Streha in bočni del sta v sijoči črni barvi. Ima za 10 milimetrov nižje podvozje ter 40 milimetrov širši kolotek. To je potrebno, ker so tudi 20-palčna platišča na različici S po 20 milimetrov širša.
BMW i3s do 100 km/h pospeši že po 6,9 sekunde, končna hitrost je 160 km/h. Standardni i3 popeši v 7,3 sekunde, končna hitrost je 10 km/h nižja. Oba sta na voljo tudi v različici s podaljševalnikom dosega REX.
Ne glede na končno moč asinhronega motorja je baterija v i3/i3S 33-kilovatno baterijo s kapaciteto 94 Ah. Ta zagoavlja po novem ciklu testne porabe WLTP do 255 kilometrov dosega z enim polnjenjem (po starejšem NEDC ciklu do 300 km).
Nekaj lepotnih popravkov in možnosti izbire je i3 doživel tudi znotraj, serijsko je avto opremljen z LED polnimi žarometi.
Med novostmi, ki jih je prinesla prenova pionirja bavarskih električnih vozil, velja omeniti tudi precej bolj zmogljiv polnilni kabel s senzorjem temperature, ki omogoča hitrejše polnjenje.
dezurni@zurnal24.si
Takle mi je zadnjič na lj. severni obvoznici vozil levo-desno blendajoč in piskajoč 20cm za odbijačem. Me je že imelo pritisniti na zavoro - pa k sreči nisem.