Imel naj bi težave z navigacijsko napravo, ki jo je očitno ob ne preveč pozorni vožnji spremljal pretirano zavzeto. Iz policije sporočajo, da resda voznik na navigaciji dobi veliko informacij, vendar se istočasno pojavi nevarnost, da bo takrat spregledal pomembne informacije na cesti in v okolici in ne bo reagiral, kot bi sicer moral.
Policisti še svetujejo, da, kadar imate težave z navigacijo, se ustavite, enako kot se morate, če uporabljate zemljevid in za informacije sprašujete mimoidoče. Pogled mora biti med vožnjo na cesto, roke pa na volanu.
Analize in izkušnje strokovnjakov za varno vožnjo pravijo, da je pisanje sporočil na pametnem telefonu ena najbolj nevarnih distrakcij, vožnja pa je takrat podobna, kot da bi za volanom sedela močno pijana oseba. Študija ene osrednjih ameriških institucij s področja varnosti v prometu AAA kaže, da je lahko še nevarnejše, ko voznik med vožnjo upravlja z infozabavnim sistemom, denimo ko v navigacijo vnaša nov cilj. V povprečju so meritve pokazale, da voznik ali voznica med takšnim početjem kar 40 sekund ne gleda na cesto, kar je več, kot pa pri pisanju sporočil. Še stopnjo nižje je telefoniranje s slušalko, najnižje na stopnji nevarnosti pa upravljanje z audio napravo.
In še ena zanimiva podrobnost raziskave AAA - večja verjetnost za distrakcijo zaradi navigacije imajo vozniki v dražjih avtomobilih, saj so običajno v teh avtih infozabavni sistemi bolj zmogljivi, a tudi bolj zakomplicirani za uporabo. Samo v ZDA vsak dan na cestah umre devet oseb, še tisoč pa jih je ranjenih zaradi nekoga, ki med vožnjo ni gledal na cesto.
Čeprav vgradne navigacije praviloma voznika vedno najprej opozarjajo, da si ne sme pustiti jemati pozornost, pa je v realnosti praksa takšna, da večina voznikov prične cilj iskati in vnašati šele med vožnjo. Omenjena študija pa je dokaz, zakaj moramo to vedno narediti na začetku vožnje ali pri mirujočem vozilu. Nekateri proizvajalci vozil so šli sami od sebe korak dlje in v modernih avtih ne pustijo spreminjati nastavitev navigacije med vožnjo. A po drugi strani vse več ljudi uporablja navigacije na pametnih telefonih, ki so od omejitev avta neodvisne.
Vsa ta šara, ki jo tlačijo v avtomobile, voznika odvrača od koncentracije na samo vožnjo. Dokler obstaja kakršna koli odvisnost od voznika, je vsa dodatna šara moteča. Ko bo avto vozil sam, potem pa kolikor bo v avtu prostora.