Preizkusili smo ga v mercedesu, zdaj pa še v meganu

Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line
Novi bencinski motor, ki ga najdemo tudi v mercedesu razred A, smo zdaj preizkusili v renault meganu.
Oglej si celoten članek

Renault megane je v sedanji generaciji na trgu že kar nekaj let in pravkar je bil tudi osvežen. A že pred tem je dobil tudi novi bencinski motor.

O turbobencinskem motorju, ki ga je Renault razvil v sodelovanju z Daimlerjem, smo sicer že večkrat pisali, saj ga je Renault namenil tudi kadjarju, dacia dusterju in še nekaterim modelom Renaulta in Nissana, prav tako pa poganja tudi novi mercedes razred A in druge Daimlerjeve modele.

Prenova Renault megane je dobil nekaj, kar večina konkurentov še nima

Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line

V testnem avtomobilu je bila različica TCe 140, torej 1,3-litrski štirivaljnik z največjo močjo 103 kilovatov in navorom 240 njutonmetrov, ki se na prednji kolesi prenašata s pomočjo ročnega šeststopenjskega menjalnika. Kombinacija se v praksi izkazala za zelo solidno in precej dobro ustreza naravi Renaultove družinske kombilimuzine spodnjega srednjega razreda.

V uspešnici Kadjar ostaja privlačen, z novim motorjem pa boljši

Navidezna športnost

Testni renault megane je bil sicer opremljen s paketom GT line, ki je njegovemu videzu dal športni pridih, a v bistvu gre za precej običajen dobro opremljen avtomobil z opremo intense, ki se na cesti izkaže bolj za udobnega kot pa za športnega, tudi če preklopite na športni način delovanje. Programi vožnje so sicer takšni, kot pri vseh Renaultovih modelih in omogočajo tudi osebne nastavitve, vendar pa se dejansko izkaže, da boste večino časa vozili v najbolj splošnem načinu comfort.

Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line

In temu motor tudi najbolj ustreza, saj se med vožnjo izkaže za dovolj živahnega, z njim dobro sodeluje tudi menjalnik s precej natančnimi hodi roćice, poraba pa je z dobrimi šestimi litri tudi v mejah ugodnega. Po naključju sem se s testnim meganom največ vozil po avtocestah, kjer se je motor pokazal tudi za zelo tihega. Če pa se s takšnim meganom odpravite na zavite ceste in pritisnete na plin, motor pokaže tudi bolj živahno naravo in se bliskovito odziva na ukaze s pedala za plin, a tedaj gotovo ni tih, prav tako pa postane tudi precej bolj žejen.

Avto Novi clio bo ovrgel večino očitkov o cliu in Renaultu

Veliko domačega

Sicer je bil testni megane takšen kot drugi megani doslej, ki smo ji v zadnjih treh letih že velikokrat vozili. Gre za enega bolj udobnih avtomobilov v razredu, ki se kljub nekaj letom na grbi še vedno pohvali s precej svežo obliko, s katero bi ga lahko ocenili za enega lepših med tekmeci In paket GT line mu tu vsekakor doda še nekaj športnega pridiha.

Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line

Kljub temu si s takšnim meganom e boste želeli na dirkališče, ampak se boste v njem bolje počutili med vsakdanjimi opravki in dolgimi vožnjami po avtocestah, kje se izkaže z udobnimi sedeži, povsem dovolj prostora tako spredaj kot tudi zadaj ter solidnim prtljažnikom Ta ima žal precejšen nakladalni rob in je povečljiv na klasičen način, kar pomani, da po zlaganju naslonjala zadnje klopi dno ni ravno.

Avto Živahni šarmer za urbana okolja

Nastavitvi voznega programa se sicer prilagaja tudi velik in pregleden osrednji instrumentni sklop, prav tako pa je velik tudi osrednji zaslon infozabavnega sistema, ki žal prevzema tudi večino upravljanja, kar je dobro, dokler je vožnja dovolj mirna, da roka zadene pravi navidezno stikalo, nerodno pa je, ko bi si zaradi nemirne vožnje želeli kakšen spodobnejši naslon za roko. Infozabavni sistem je tudi starejšega tipa, zato se ne odziva ravno tako, kot smo vajeni iz nekaterih novejših tekmecev.

Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line

A na splošno lahko rečemo, da je renault megane zelo prijeten in udoben avtomobil, ki mu je novi motor dal še določeno dodatno vrednost, ki pride do izraza predvsem med povsem vsakdanjimi vožnjami.

Avto S katerim avtom je zadovoljen gorski reševalec?

Podatki o vozilu (renault megane GT line TCE 140 FAP)

Motor: turbobencinski, štirivaljni, 1.332 ccm

Največja moč: 103 kW (140 KM) pri 5.000 vrtljajih

Največji navor: 240 Nm pri 1.6000 vrtljajih

Zmogljivosti: 201 km/h, 10,4 sekunde od 0 do 100 km/h

Dimenzija (D x Š x V v mm): 4.359 x 1.814 x 1.447, medosna razdalja 2.669

Prtljažnik (v litrih): 372 – 1.162

Poraba: 5,5 litra/100 km (kombinirani cikel WLTP), izpusti CO2: 114 g/km

Cena v evrih: 21.550 (osnovna cena testnega vozila: 19.340)

Konkurenti: hyundai i30, kia ceed, škoda octavia, seat leon, peugeot 308, opel astra

Plusi: Zunanji in notranji videz, oprema, udobje, vozne lastnosti, motor in menjalnik

Minusi: razgled nazaj, neroden infozabavni sistem, stopnička v povečanem prtljažniku

Avto Avto, ki je preživel napad dveh avtomobilskih premikov: SUV in WLTP

Foto: Anže Petkovšek Megane GT Line  

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 08:04 28. Februar 2020.

    A mi lahko nekdo razloži, zakaj ima Renault še vedno tako kratko garancijo? A si res ne upajo dati daljše, …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.