Renault je torej objavil podatke o prenovljenem modelu megane, ki ga bo javnost lahko v živo prvič videla čez en mesec na avtosalonu v Ženevi.
Posodobitev so bile deležne vse različice, tudi najbolj športni RS in RS trophy. Na zunaj pravzaprav česa bistvenega ne boste opazili, rahlo spremenjena je le grafika svetil.
R-link infotainment sistem je zdaj zadnje generacije, kot smo videli že pri cliu in capturju.
Voznikovi podatki se po novem prikazujejo na 10,2-palčnem zaslonu. Med tehnikalijami je novost asistenčni sistem za vožnjo na avtocesti in v gostem prometu, kar megana uvršča med polnopravno članstvo glede ravni 2 avtonomne vožnje. Avto zmore namreč sam prilagajati hitrost prometu in tudi popravljati smer z minimalnim trudom voznika (držanje volana). Dobrodošel je tudi novi rod LED polnih žarometov.
GT-line oprema se poslavlja, namesto nje tovarna vpeljuje RS line opremo, medtem ko bo športni RS model odslej vedno na voljo z 221-kilovatnim srcem (300 KM) - odpadla je torej "šibkejša" različica z 206 kW (280 KM). Navora pri opcijskem dvosklopčnem menjalniku je nekoliko več, pri ročnem ostaja enak.
Model RS trophy bo imel nekoliko spremenjeno nastavitev vzmeti, posodobili so tudi Torsenov prednji diferencial.
Megane odslej na kabel!
Posebej je treba omeniti dodatno možnost pogona, ki jo megane vpeljuje kot eden prvih v svojem segmentu. Megane bo namreč na razpolago kot prilključni hibrid, za poganjanje prednjih kolesa pa bodo sodelovali 1,6-litrski bencinski motor in dva elektromotorja. Med posebnostmi je brezsklopčni menjalnik, ki so ga pri Renaultu razvili na podlagi izkušenj iz formule 1.
Pogonski sklop zmore skupaj za 118 kilovatov moči, zgolj na elektriko pa lahko avto potuje tudi pri avtocestnih hitrostih in s polno baterijo do 50 kilometrov daleč. Veliko uporabnikov bo tako skoraj pozabilo, kako je videti klasična bencinska postaja.
Za zdaj še niso izdali podatkov glede porabe. PHEV različica bo najprej prišla v karavanskega megana, kasneje pa tudi v kombilimuzino.
dezurni@zurnal24.si