Volkswagen ni zgolj eno od stotisoče podjetij Nemčiji, marveč je del tamkajšnje družbe. In ko takšno podjetje zaide v težave, kot jih povzročilo manipuliranje s škodljivimi emisijami in posledičnimi stroški, potem je v težavah dobršen del družbe. Volkswagen je namreč v okoljih, kjer ima proizvodnje obrate, z velikanskimi vložki skrbel za razcvet lokalne infrastrukture in dobrobit prebivalstva, sedaj pa je bil primoran zapreti pipice.
Nemški mediji poročajo, da so se v nekaterih mestih z velikimi Volkswagnovimi obrati napovedale bistveno višje davščine, s katerimi bodo skušale lokalne oblasti nadomestiti izpad dohodkov v mestnih proračunu.
O dodatnih obveznostih poročajo iz številnih messt, kjer ima koncern Volkswagen svoje velike proizvodnje obrate - Wolsburg, Braunschweig, Baunatal, Weissach Porsche), Ingolstadt (Audi). Osnabrück, Chemnitz ...
- povišali so se prispevki staršev za vrtcev;
- osrednji lastniški davki za nepremičnine so se bistveno povišali (Wolfsburg, Braunschweig, Osnabrück ...)
- davek za pse je poskočil - v Wolfsburgu za prvega psa pri hiši za 20 ostotkov na 96 evor, za drugega ali tretjega psa pa za 24 odstokov na 144 evrov in 168 evrov;
- Parkirnina je marsikje precej višja (Braunschweig, Wolfsburg ...)
- zmanjšali so investicije v infrstrukturo (Ingolstadt)
- podražile so se pogrebne službe (Braunschweig)
Napaka, vredna za štiri Slovenije
Po zadnjih izračunih, kot jih navaja AutomobobilWoche, bi afera Dieselgate koncern Volkwagen lahko stala kar 35 milijard evrov. Za primerjavo, celotni slovenski letni proračun za leto 2016 predvideva za 9,5 milijard evrov odhodkov.
dezurni@zurnal24.si
A to pomeni dodaten davek, na že obstoječih 10%?
Iz članka razumem, da gre za mestne dajatve. Torej je smiselno poziv poslati Jankoviću.
Plačevali bodo vsi, celo mi zraven... Edino direktorji ki so to zakuhajo dobijo premijo ob upokojitvi!?