Nissan je svojega paradnega terenskega konja skrtačil toliko, da ostaja zvest svoji čredi, po drugi strani pa stopa v korak s časom z nekaterimi spremembami v notranjosti in pri dizelskem motorju.
Na zunaj je še najbolj drugačen sprednji konec z novo masko in njej prilagojenimi glavnimi svetili. Bolje opremljene različice bomo spoznali po črnem ohišju žarometov. Drugačen je X-trail tudi zadaj, saj so pokončna svetila dobila izrazitejšo podobo, povrh vsega pa jih zdaj krasi LED-tehnologija. Z boka facelifting zaključujejo večja, 17- ali 18-palčna platišča, temu pa sledijo tudi nekoliko širši blatniki. V celoti je X-trail odslej za centimeter daljši, toliko sta širša tudi kolotek in obračalni krog.
Znotraj pri Nissanu poudarjajo predvsem nove, bolj kakovostne materiale. Novi so tudi osrednji merilniki, prednji sedeži so na novo ukrojeni, tako da imajo potniki zadaj centimeter prostora za kolena več. To je bila doslej tudi ena glavnih zamer kupcev. Zadaj sedeči bodo zdaj lahko pozimi greli zadnjice. Če kupec ne bo posegel po navigacijski napravi, ki ima tudi funkcijo zaslona za vzvratno kamero, bo imel še vedno na voljo zaslon, ki bo dogajanje zadaj projiciral v vzvratnem ogledalu.
Dizelski motor 2,0 dCi ostaja enakih mer in zmogljivosti, a bo odslej porabil manj goriva, izpolnjeval pa bo standard Euro 5.
V Slovenijo bo X-trail pripeljal oktobra, začetna cena bo 26.450 evrov, kar je okoli tisočak in pol več, kot stane trenutno najcenejši X-trail pri uvozniku.