Pri znamki Volkswagen bodo lastnike v naslednjih tednih oziroma mesecih vnaprej obvestili, da bo na njihovem vozilu v kratkem mogoče izvesti izboljšave pri obdelavi izpušnih plinov.
Akcijski načrt predvideva, da bodo Volkswagen in druge prizadete koncernske znamke oktobra pristojnim oblastem predstavile tehnične rešitve in ukrepe. Vse prizadete koncernske znamke bodo postavile nacionalne spletne strani, kjer se bodo stranke lahko tekoče seznanjale z aktualnim stanjem zadeve.
Samo pri znamki Volkswagen bodo po svetu morali vpoklicati pet milijonov vozil, ves koncern VW skupaj pa 11 milijonov. Ostale znamke (Audi, Škoda, Seat, VW gospodarska vozila ...) bodo bržkone sledile zgledu znamke Volkswagen. Tam poudarjajo, da so vsa prizadeta vozila kljub temu povsem varna za vožnjo.
Kaj pa pravijo podatki za Slovenijo? Medtem ko je denimo Češko transportno ministrstvo dokaj hitro pripravilo okvirno številko prizadetih vozil v njihovi državi v smislu obveščanja javnosti, pristojne slovenske službe česa podobnega nimajo v mislih in vse prepuščajo uvozniku Volkswagnovih znamk.
Pri Porsche Slovenija pa so za Žurnal24 v tem trenutku lahko navedli zgolj uradno koncernsko izjavo: "Prosimo vas za razumevanje, ker trenutno žal še nimamo na voljo podrobnih podatkov o tem, kateri modeli vozil in letniki izdelave so zajeti. Vsa zadevna vozila so popolnoma varna in primerna za vožnjo. Takoj, ko bodo ukrepi pripravljeni, bo Volkswagen obvestil prizadete stranke."
So pa pri uvozniku iz prodaje umaknili "nekaj deset avtov", ki so še imeli euro 5 motor, saj čakajo na navodila principala, kako postopati z njimi.
Pa vseeno smo malce pobrskali ...
Glede na podatke podjetja Ardi INT, ki obdeluje bazo motornih vozil ministrstva za infrastrukturo, nosi koncernu lastno oznako TDI z 2,0-, 1,6- ali 1,2-litrskim dizelskim motorjem okoli 54.000 vozil, registriranih v Sloveniji.
V ta podatek pa so vključena tudi vozila, ki uporabljajo še starejši tip dvolitrskega dizla (črpalka-šoba), ki je bil v uporabi pred letom 2009, kot tudi najnovejši modeli avtomobilov z motorji letnikov 2014 in 2015, ki že ustrezajo standardu euro 6 in prav tako niso "okuženi" s sporno kodo. Natančne podatke pa bo lahko podal šele uvoznik.
dezurni@zurnal24.si
in kaj bi naj rekli?? za uporabnika je to super! boljse izgorevanje, vecja moc, manjsa potrosnja, manj kvarjenja in popravil,... da bi moj avto bil tak pameten, bi jaz bil srecen. zato pa imata pasat in golf en liter manjso… ...prikaži več porabo od ostalih firm, ki tudi vgrajujejo njihove motorje v svoja vozila.
In kaj zdaj pravijo vsi,ki so tele diesel jajca od Hitlerja kupovali samo zarad imena VW in ne zarad kvalitete in primerne cene??