Volkswagnov golf je z nami že vse od leta 1974. V 44 letih so v Wolfsburgu proizvedli sedem generacij golfa, prodali so jih preko 34 milijonov. Golf je trenutno na prodaj v 108 državah sveta.
Golf je izhodišče za celotno skupino Volkswagen, saj bo na enaki platofmi kot golf nastajal tudi Seatov leon in Škodina octavia. Zato ni čudno, da je Volkswagen v razvoj nove generacije golfa vložil kar 1,8 milijarde evrov. Zdaj je znano tudi to, da bodo proizvodnjo osme generacije golfa zagnali junija leta 2019.
Konkretno, na "golf 8 supplier summit" dogodku, v domačem Wolfsburgu, je bilo 108 najvišjim managerjem dobaviteljev podjetja VW sporočeno, da se proizvodnja začne čez 75 tednov. Na istem dogodku so predstavili tudi prvo skico novega golfa, sporočili pa so tudi, da so z dobavitelji za golfa osme generacije že sklenili 80 odstotkov vseh pogodb.
Tovarna v Wolfsburgu ostaja najbolj pomembna za proizvodnjo golfa. Na dan tam proizvedejo več kot 2.000 primerkov.
Golf osme generacije bo narejen na VW MQB modularni platformi, kot navajajo specializirani nemški avtomobilski mediji, pa bo novinec bolj praktičen, še zmogljivejši, bolj ekonomičen in še bolj prostoren. Materiali bodo taki, kot smo jih navajeni v avtomobilih višjega cenovnega razreda, enako velja za vgrajene tehnologije. Po že prej znanih podatkih bo novi golf širši kot zdajšnji, prostornejši bo tudi prtljažnik, ki naj bi imel volumen 400 litrov.
Oblikovno ni pričakovati velikih sprememb, saj smo že navajeni, da se v Wolfsburgu upirajo na evolucijo, ne revolucijo. Eksperimentov se niso šli, pravijo strokovnjaki. V motorni ponudbi je pričakovati motorje s prostornino od litra do dva litra prostornine. Dizel ostaja v ponudbi. Električne različice golfa ne bo več, saj bo njegovo mesto zavzel električni hatchback volkswagen I. D.
Bo pa zato golf na voljo v dveh hibridnih izvedenkah kot mehki hibrid in priključni (plug-in hibrid). V ponudbi ostajata športni različici golfa, GTI in R, kot tudi karavanska različica. Od novih tehnologij se omenja nov večpredstavnostni sistem, head-up zaslon, samodejno zaviranje, ukazovanje z gestami, digitalna instrumentalna plošča ... Vse to kar poznamo že v zdajšnjem golfu, najslajše tehnološke bonbončke pa še skrivajo.
Ni zastonj rek : Francoski avto, nemški ovčar pa italijanka v postelji to nekaj velja !
Golf kot golf moraš pa ga res imeti rad da ti je všeč vedno isto...... od prvega do zadnjega so isti ....
Ga*e brez dna, so goljufal z izpušnimi plini in sedaj se avti veselo vozijo dalje. Če pa na starem avtu ne gori ena žarnica na tehničnem te pa takoj vržejo.