Pri Volkswagnu so od predstavitve sedme generacije golfa leta 2012 po vsem svetu prodali že preko 3,2 milijona primerkov. V Wolfsburgu si po prenovi svojega najbolj pomembnega modela obetajo, da bodo še povečali prodajo, saj bodo po njem posegali tudi kupci, ki svoja vozila izbirajo v premium segmentu.
"Golf ima poseben status, nenazadnje je njegovo ime zaščitna znamka razreda v katerem nastopa. Kupci so ga sprejeli kot premium produkt," je za Automotive News Euripe povedal Karlheinz Hell, VW šef zadolžen za kompaktna vozila in dodal: "Seveda se spogledujemo tudi s premium segmentom."
Med vožnjo povsem izklopi motor
Ob novem sedemstopenjskem dvosklopčnem menjalniku bo premierno v golfu predstavljen tudi 1,5-litrski prisilno polnjeni bencinski motor, poimenovan 1,5 TSI evo. Z 130 konjskimi močmi v različici bluemotion v povprečju zaradi optimizacije in možnosti izklapljanja valjev ter funkcije jadranja, pri kateri sitem med vožnjo začasno popolnoma izklopi motor, porabi do enega litra manj goriva kot motorji s primerljivo močjo. "Temu pravimo Smart Sustainability, pametna trajnost. Takšen napredek je dostopen za vse," pravijo pri VW.
Funkcijo jadranja smo pred tem srečevali le pri hibridih, VW pa sistem priključuje konvencionalnim motorjem z notranjim zgorevanjem. Da bi pri VW ohranili dovolj energije, na primer za podporo električnega servovolana, so vgradili dodatno 12 V baterijo. Tako naj bi bila poraba goriva 4,6 litra na 100 kilometrov, emisije CO2 pa 104 grame na kilometer.
Polsamodejna vožnja
Hell je pojasnil tudi nekatere druge oblikovne spremembe in tehnološke novosti. Zanimiva je polsamodejna vožnja. "Z Golfom modelskega leta 2017 v kompaktni razred prvič uvajamo funkcije avtomatizirane vožnje." Z združitvijo asistence za ohranjanje smeri Lane Assist in avtomatskega uravnavanja razdalje (ACC) lahko asistenca za zastoje po želji pri hitrosti do 60 km/h prevzame nadzor nad vožnjo v utrujajočih situacijah, ko je potrebno pogosto ustavljanje in speljevanje. Ta funkcija lahko pri novem Golfu obrača volan, zavira in pospešuje.
Novi asistenčni sistemi: tehnologije, kot so front assist z novo funkcijo za prepoznavanje pešcev, nova asistenca za zastoje in v tem segmentu prav tako nova asistenca za zaustavitev vozila v sili, znatno zvišujejo nivo varnosti.
Ukazovanje z gestami
Golf je iz Audija dobil povsem digitalizirano armaturno ploščo (12-palcev) in merilnike (za doplačilo). Temu pravijo tudi aktivni zaslon, oziroma virtualni kokpit. Na voljo bo v kombinaciji z infotainment paketom "Discover Pro", ki bo najdražji multimedijski paket v ponudbi. Vključeval bo tudi ukazovanje z gestami, kar je VW predstavil na sejmu potrošniške elektronike v Los Angelesu leta 2015. Potniki lahko z zamahom brskajo med radijskimi postajami in glasbenimi datotekami. Tako izpopolnjene tehnologije ne ponujajo niti pri Audiju, pravijo pri Volkswagnu.
"To je ultimativni golf," pravi šef znamke Herbert Diess, ki verjetno z zadovoljstvom pogleda prodajne številke za mesec september, kjer je golf po podatkih JATO Dynamics vodilni na lestvici, pa čeprav je njegova prodaja pred prihodom prenovljene različice padla za sedem odstotkov – največ med vsemi.
Top 10 najbolje prodajanih kompaktnih modelov v Evropi v septembru. (v oklepajo rast ali padec prodaje v odstotkih)
1. VW Golf 381,948 prodanih modelov (-7 %)
2. Opel Astra 188,544 (+27 %)
3. Skoda Octavia 170,976 (+4 %)
4. Ford Focus 167,101 (-9 %)
5. Peugeot 308 154,306 (+2 %)
6. Audi A3 146,828 (-4 %)
7. Mercedes A class 108,118 (+19 %)
8. Renault Megane 100,640 (+3 %)
9. Toyota Auris 100,072 (+6 %)
10. BMW 1 series 97,280 (+21 %)