Venom F5 je ime dobil po najmočnejši stopnji lestvice za merjenje intenzitete tornadov Fujita, ki nosi ime po japonskem lovcu na tornade/tajfune Tetsuji Theodoru Fujiti. In po zagotovilih naj bi res zmogel dosegati hitrosti, ki so značilne pri najmočnejših vrtincih.
Pri Henneseeyu pravijo, da bo F5 izpeljan iz venoma GT, ki je že sicer pred časom dosegal hitrost 435 km/h in s tem pokosil bugatti veyrona kot uradno najhitrejšega avtomobila na svetu. Vendar venomu takrat rekorda niso priznali, saj ni bil popolnoma v skladu s pravili, ki jih postavlja Guinness.
Kakorkoli, F5 naj bi imel maso le okoli 1.300 kilogramov, ob tem pa naj bi iz dosedanjega 7,0-litrskega V8 motorja iztisnili več kot megavat energije, kar bi pomenilo, da bi na vsak kilogram prišla več kot ena konjska moč motorja, poroča Motor Talk. S tem bi presegel celo rezultat markantne različice koenigsegg agere one:1.
Poudarek je na "bi", saj se inženirji trenutno še vedno ukvarjajo z izzivom, kako iz motorja potegniti okoli 150 kilovatov več, kot jih zmore motor trenutno in s čimer bi dosegali zastavljene hitrosti. Še kar nekaj dela jih čaka še tudi pri aerodinamiki, saj želijo, da bo njihov izstrelek čim bolj polzel skozi zrak. Med drugim so mu tako namenili velik zadnji difuzor zraka.
Če jim bo uspelo, bo avto od 0 do 300 km/h po napovedih pospešil v neverjetnih 13,53 sekunde, kar je še hitreje od koenigseggovega izdelka, ki je najboljši v tej kategoriji.
Izdelali bodo 30 venomov F5. Vsak bo gotovo precej presegel golo ceno 900.000 evrov, kolikor stane venom GT.