Zdaj je uradno, toledo četrte generacije je rojen. Na domačem španskem trgu ga bodo začeli prodajati konec leta, prihodnje leto bo zapeljal še na druge evropske trge.
Toledo je po neuspehu tretje generacije iz sredine prejšnjega desetletja, ki je bila oblikovno "nekje vmes", znova postal klasična limuzina. V dolžino meri 4,5 metra, medosna razdalja je 2,6 metra.
Se vam zdi znan? Da, toledo si zelo veliko deli s prav tako nedavno razkrito škodo rapide, praktično se še najbolj razlikuje po prednjem in zadnjem delu z drugačnimi svetili. Tudi notranjost je zelo "Škodina", delita si tudi veliko odprtino sicer limuzinskega prtljažnika.
Novinec se bo posluževal preizkušenih pogonskih kombinacij znotraj koncerna Volkswagen. Poganjali ga bodo bencinski motorji prostornin 1,2 in 1,4 litra z močjo od 55 do 90 kilovatov, medtem ko bo za začetek na voljo 1,6-litrski dizel s 77 kilovati. Temu se bo prihodnje leto pridružila še šibkejša izpeljanka s 66 kilovati. Močnejši bencinar bo lahko povezan s sedemstopenjskim DSG-menjalnikom.
Paketi opreme bodo trije, pri Seatu pa glede cen trenutno povedo le, da bodo nudile "ugodno razmerje" glede na dobljeno.