Renault je najavil poslovilno različico megane RS ultime. Z njo se ne bo poslovil le bencinsko gnani megane, temveč tudi športna podznamka Renault Sport, ki je bila ustanovljena leta 1976. V skladu z novo strategijo in prehodom na elektrificirana vozila bo namreč Renaultov športni oddelek prešel pod znamko Alpine. Znameniti črki RS se bosta upokojili.
Megane RS bo na cenikih zamenjal tako klasičnega RS kot različico RS trophy. Izdelali jih bodo v omejeni seriji 1976 primerkov. Razlaga ni potrebna. Vsak od njih bo nosil ploščico z zaporedno številko in vgraviran osebni podpis Laurenta Hurgona, testnega voznika, ki je s preteklimi megani RS podiral hitrostne rekorde med serijskimi avti s prednjim pogonom.
Od ostalih meganov RS se bo različica ultime razlikovala tudi po dodanih matiranih grafikah na motornem pokrovu, strehi in zadnjem odbijaču. Dodano bo precej črnine, barve zunanjosti bodo štiri. Kolesa bodo 19-palčna.
V notranjosti bosta serijska Recaro sedeža iz alkantare. Ker to ne bo avto samo za steze, bodo dodani vsi klasični priboljški, od Bose ozvočenja do radarskega tempomata, seveda pa ne bo manjkala možnost spremljanja telemetrije.
Pri motorju sprememb ne bo, 1,8-litrski turbo štirivaljnik ima 221 kW (300 KM) moči, ki ga do 100 km/h z mesta pospeši v 5,7 sekunde. Podvozje je standardno nižje cup izvedbe, skozi ovinke ga vodi štirikolesni volan, ustavljajo pa Brembo zavore. Namestili mu bodo semi-slick Bridgestone pnevmatike.
Cena za zdaj ni znana, eden najbolj znanih hot-hatchev pa bo labodji spev zapel enkrat spomladi.
Dam 15 jurjev, če čte?!