Renault megane R.S. trophy-R je na 20,600 km dolgem krogu Nürburgring Nordschleife dosegel nov rekord razreda serijskih avtomobilov s pogonom na prednji kolesi.
Renault Sport je imel podporo posebnih partnerjev: podjetja Akrapovič za izpušni sistem, Brembo za zavore, Bridgestone za pnevmatike, Öhlins za blažilnike in Sabelt za školjkaste športne sedeže.
Motor je z močjo 300 KM enak kot v različici mégane R.S. Trophy, ki je bila na trg uvedena na začetku leta 2019. Model trophy-R je kot dirkalni avto v zelo kratkem času razvila majhna ekipa ljudi, ki so delali na prožen način in se osredotočili na tri področja: maksimalno zmanjšanje teže (do 130 kg v primerjavi z Mégane R.S. trophy brez dodatne opreme), predelavo aerodinamike in bolj radikalno zasnovane obese.
Dirkača moštva Renault F1 Daniel Ricciardo in Nico Hülkenberg bosta za volanom megane R.S. trophy-R med njegovim prvim javnim nastopom, ki bo v petek, 24. maja, pred letošnjo dirko formule 1 za Veliko nagrado Monaka.
Kot tak je dosegel nov uradno potrjen rekord in referenčni čas serijskega avtomobila s prednjim pogonom na stari stezi Nordschleife Nürburgring, ki je svetovno znan poligon za preverjanje športnih zmogljivosti avtomobilov. Severni krog, ki je dolg 20,600 kilometra, je prevozil v času 07' 40'' 100, uradni celotni krog, dolg 20,832 kilometra, pa v času 07' 45'' 389.
Megane R.S. trophy-R bo naprodaj pred koncem leta 2019 kot posebna serija, ki bo omejena na nekaj sto primerkov.
Renaultova zgodovina na »Ringu« traja že več kot deset let. Začela se je leta 2008 s prvim rekordom v razredu serijskih avtomobilov s prednjim pogonom, ko je mégane R.S. R26.R krog prevozil v 8 minutah in 17 sekundah. Ta rekord je tri leta kasneje (2011) s časom 8' 07'' 97 potolkel Mégane R.S. trophy druge generacije, ki ga je vozil preskusno-razvojni voznik Laurent Hurgon. On je leta 2014 z različico Mégane III R.S. trophy R ta rekord prvikrat potisnil pod mejo 8 minut (7' 54'' 36). Hurgon je bil tudi voznik, ki je z najnovejšo generacijo dosegel najnovejši mejnik tega lova na rekorde, v katerem pridobitev vsake nove sekunde postaja vedno težje dosegljiva.
Da ne bo dvomov.Na you tubu si oglejte posnetek primerjave obeh tekmecev.Čestitke peščici zanesenjakov iz francoskega Dieppa,ki so znova dokazali svoje mojstrstvo in znanje pri kreiranju modelov z oznako TROPHY-R.Škoda,da ne najdejo izgubljene povezave z zdajšnjo F1.Čeprav istomisleči še vedno… ...prikaži več vemo,da to še zdaleč ni tista prava F1,ki je bila v epskem obdobju v nebo vpijočih atmosferskih motorjev.Žal.
Ceprav ok. Malo mi ke cudno da je honda kao najbolj stabilen avto in z 20 kinji vecbi imela slabsi rezultat kaj pa vem.... Sam vozim rwnoja in hondo in razlika je obcutna...
Jaz za hondo navijam.... 😁