Športni terenci so še naprej hit. Suvi ozirom križanci podirajo rekorde v prodaji. To je najhitreje rastoči razred vozil, njihova prodaja pa naj bi se v naslednjih štirih letih še podvojila. Prav zato smo za preizkus izbrali tako vrsto vozila.
Na klasičnih testih tovrstnih vozil se v večini posvečamo preizkušanju osnovnih lastnosti vozil, kot je vozna dinamika, uporabnost potovalne kabine in prtljažnika, kakovost materialov, porabi goriva, delovanju asistenčnih sistemov ali pa razmerju med ceno in dobljenim. Občasno pa na test za daljše obdobje dobimo avtomobil, pri katerem lahko več časa in raziskovanja posvetimo novim, naprednimi tehnologijam, ki jih danes proizvajalci vozil vgrajujejo v praktično vse nove modele, kmalu pa bodo na zahtevo EU postali tudi del standardne opreme.
Tokrat smo pod drobnogled vzeli Oplovega športnega terenca grandland X z 1,6-litrski turbodizelskim motorjem z 88 kilovatov moči (120 KM) in šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Poskušali bomo razbiti nekaj mitov, kot so na primer, ali napredni pripomočki res zmanjšujejo stres v vsakodnevni vožnji, so samodejni menjalniki že dovolj dobri, da lahko brez pomisleka namesto ročnega izberemo avtomatski menjalnik, tudi to, ali je lahko športni terenec tudi vozilo brez klasičnega štirikolesnega pogona.