Civic je najdlje prodajan Hondin model. Prva generacija se je predstavila davnega leta 1973, kot kombilimuzina. Druga generacija, ki je na ceste zapeljala leta 1980, je bila bogatejša tudi za limuzinsko različico.
Zdaj je na cesti 10. generacija civica. Po petvratni kombilimuzini, ki smo jo spoznali pred kratkim, smo na prvi vožnji preizkusili še limuzinsko štirivratno izvedenko, ki se, razen v velikosti in nekoliko obliki, tehnološko in opremsko ne razlikuje od „hatchbacka“. Konec leta sledi še tretji in najbolj zverinski član družine civic type R.
Krepko večji
Štirivratni civic je v primerjavi s predhodnikom zrasel za devet centimetrov, precej se je tudi razširil, za 4,5 centimetra. To pomeni, da je le slabih osem centimetrov krajši od accorda. Večje mere, vključno s tri centimetrskim prirastkom medosja, pomenijo precej več prostora v potovalni kabini. Samo za kolena potnikov je za 5,5 centimetra več udobja. Veliko več prostora je tudi v prtljažniku, ki meri 519 litrov in je za 50 litrov oziroma dvajset odstotkov večji kot pri predhodniku in kar 52 litrov večji kot pri accordu. Hkrati je za 41 litrov večji kot pri petvratnem civicu.
Hondini inženirji so želeli izboljšati tudi dinamiko v vožnji, zato so v novi generaciji težišče spustili za dva centimetra, potovalno kabino pa zgradili okoli voznika. Ta se v ničemer niti oblikovno, v materialih ali vgrajenih tehnologijah, ne razlikuje od tiste v kombilimuzini. To pomeni, da ima 7-palčni barvni zaslon na dotik, ki je del večpredstavnostnega sistema Honda connect. Ta vključuje digitalni DAB radio, integrirano satelitsko navigacijo, širokokotno vzvratno kamero …
Varnost serijsko
Pod nazivom Honda sensing, ki je del serijske, je skupek naprednih varnostnih asistenčnih pomagal, kot so sistem samodejnega zaviranja, opozorilo pred zapustitvijo voznega pasu, sistem sledenja voznemu pasu, sistem prepoznavanja prometnih znakov, aktivni tempomat, ki je zmožen v primeru zastoja popolnoma zaustaviti vozilo in nato spet speljati.
Med napredne funkcije lahko uvrstimo še brezžično polnjenje in digitalne merilnike.
Za zdaj le na bencin
Tako kot pri kombilimuzini je trenutno na voljo zgolj nov prisilno polnjeni 1,5-litrski bencinski motor s 134 kilovatov moči (182 KM), ki jih razvije pri 5.500 vrtljajih v minuti in razpolaga z 240 Nm navora v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in z 20 Nm navora manj v kombinaciji z novim 7-stopenjskim CVT menjalnikom. Zamenjuje 1,8-litrski bencinski motor, odlike pa so manjši izpusti CO2 in s tem manjša poraba goriva ter boljša odzivnost ter večja moč v širšem razponu vrtljajev.
Predvidoma konec leta naj bi bil na voljo tudi dizelski motor, za katerega pa še ni dostopnih podatkov.
Na izbiro je s tremi stopnjami opreme (executive, elegance in navi). Vstopna cena z akcijskim popustom je 21.490 evrov, kar je 500 evrov več od primerljive kombilimuzine. Za civica grand z najvišjo stopnjo opreme je treba odšteti vsaj 26.490 evrov.