Spremembe so majhne, vse pa so take, da so očem bolj prijetne. Tako sta odbijača oblikovana bolj aerodinamično, drugačna je tudi zasnova prednjih luči za meglo. V prid večji agresivnosti na cesti je oblikovana še manjša odprtina maske hladilnika, zadek pa je narejen tako, da bo od zdaj naprej nalaganje v prtljažnik lažje in bolj enostavno. Na novo so oblikovana 17-palčna platišča, med osmimi barvnimi odtenki karoserije pa bodo kupci zdaj lahko izbrali tudi bronasto biserno barvo.
Znotraj je spodnji del sredinske konzole zdaj obarvan v črno. Voznikov in voznic po novem ne bi smela več motiti barva merilnikov, ki je poenotena: beli merilniki na sivi podlagi. Poenotili so tudi oblazinjenje, ki je pri vseh, razen različici GTA v črni barvi. Od novosti omenimo še boljšo zaščito podvozja, ki prinaša manj hrupa v potniško kabino in zaradi boljšega pretoka zraka tudi nekoliko nižjo porabo.
Slednjo so za malenkost znižali tudi s tem, ker so zdaj vsi modeli in paketi opremljeni z indikatorjem za optimalno menjavanje prestav, dvolitrski bencinski motor pa je dobil tudi sitem i-Stop, ki samodejno ugasne in prižge motor, ko avtomobil stoji na semaforju.
Cene ostajajo domala nespremenjene in se začenjajo pri 14.990 evrih, kolikor je treba odšteti za mazdo3 z 1,6-litrskim bencinskim motorjem z osnovno opremo CE in 77 kilovati moči. Nekaj višja cena, in sicer za sto evrov, je pri istem motorju pri opremi TX, ki pa zdaj vključuje tudi sistem za prostoročno telefoniranje Bluetooth in sistem RVM za opozarjanja na vozila v mrtvem kotu, ki ga je letos organizacija EuroNcap nagradila za napredno varnostno tehnologijo.
Cilj uvoznika je, da bi prihodnje leto na slovenskem trgu prodal 200 vozil.