Aktualna, tretja generacija popularne škode fabie je na trgu od leta 2014 naprej. Lani na avtomobilskem salonu v Ženevi so predstavili trivaljni 1,0-litrski TSI motor za fabio, letos pa bodo v Švici pokazali prenovljeno različico aktualnega modela.
Zanimivo, fabia še ne bo na voljo v četrti generaciji, čeprav je VW lani pokazal novega pola, Seat pa novo ibizo. Fabia na videz ni bistveno spremenjena, dobila je nove prednje led žaromete, spremenjeno ima masko in odbijače, led žarometi so tudi na zadku.
V potovalni kabini je nov večpredstavnostni sistem s 6,5-palčnim zaslon na dotik, na novo so oblikovali instrumentalno ploščo, Čehi poudarjajo vgradnjo bolj kakovostnih materialov, nove dvobarvne kombinacije sedežev, USB, Bluetooth, vsadek za spominsko kartico, Apple CarPlay, Android Auto in MirrorLink, dva USB priključka za potnike na zadnjih sedih in držalo za tablico. Med asistenčnimi sistemi se omenjajo sistem za opozorila na vozila v mrtvem kotu in sistem za opozorilo na prečni promet.
V ponudbi ne bo dizelskega motorja, niti ne štirivaljnika, le bencinski trivaljniki z litrom prostornine, dva atmosferska s 45 kilovatov moči (60 KM) oziroma 56 kilovatov moči (75 KM) in dva turbo motorja z 71 kilovatov moči (90 KM) in 82 kilovatov moči (110 KM).