Pri rapidu so z novostmi delovali precej varčno, saj razlike s starim postanejo očitne le ob podrobnejšem pogledu. Le malo večji poudarek je bil na tehnološki prenovi. Pločevina ostaja enako ukrivljena, na zunaj so novosti le pri novih oblikah platišč in pri žarometih, kjer je dosedanjo ksenonsko tehnologijo nadomestila bi-ksenonska. Višja stopnja opreme pozna LED dnevne luči, LED tehnologija je žarnice nadomestila tudi zadaj, a le pri limuzini.
Večji zaslon in pametna povezljivost
Znotraj so novi usmerjevalniki zraka, kljuke za odpiranje vrat, merilniki in infotainment sistemi, z večjim, 6,5-palčnim zaslonom na dotik (prej je največji zaslon meril 5 palcev). Kot dodatno opremo so ponudili prostorsko ozvočenje in WLAN dostopno točko, z avtom se je mogoče tesneje povezati prek Mirrorlinka, Apple Carplaya ali Android Auta. Med opcijami je asistent za dolge luči, s pomočjo aplikacije Škoda connect je možno s pomočjo pametnega telefona na daljavo preveriti stanje goriva ali trenutni položaj vozila. S področja elektronskih podpornih sistemov vozniku rapid obljublja kamero za vzvratno vožnjo, sistem za zzaznavanje utrujenosti voznika, ki s pomočjo senzorjev meri prvih 15 minut vožnje, nato pa zaznava odstopanja in korekcije volana in na podlagi tega vozniku priporoči postanek. Rapid ima radarsko asistenco spredaj, kar mu omogoča tudi mestno funkcijo zaviranja v sili.
Litrski turbo nadomešča večji bencinski motor
Posodobljena je tudi vsebina pod motornim pokrovom, kjer so prvič vgradili trivaljnik. Z litrom prostornine TSI nadomešča 1,2-litrski vstopni motor, na voljo pa je v različici s 70 kW (95 KM) in 81 kW (110 KM). V ponudbi je še najbolj poskočni 1.4 TSI z 91 kW (125 KM), medtem ko sta dizla 1,4 TDI s 66 kW (90 KM) in 1,6 TDI s 85 kW (116 KM).
Poleg pet- in šeststopenjskega ročnega menjalnika, sta, odvisno od motorja, na voljo še šest- in sedemstopenjski dvosklopčni DSG menjalnik.
Bolje prodajan kot superb
Rapid je še naprej na razpolago v klasični, limuzinski različici in kot krajši spaceback, ki predstavlja več kot 80 odstotkov prodaje pri nas. Rapid je v Sloveniji prepoznan kot družinski model, saj po njem posegajo bolj fizični, kot flotni kupci, tudi zato predstavljajo bencinski motorji več kot štiri petine prodaje. Letos pri Škodi računajo prodajo več kot 600 rapidov, ki je za fabio in octavio tretji najbolje prodajani Škodin model pri nas.
Cene za limuzinski rapid in spaceback z osnovno opremo, osnovnim bencinskim 1,0 TSI motorjem in petstopenjskim ročnim menjalnikom se začnejo pri 11.860 evrih.
Cenik: Škoda rapid
Cenik: Škoda rapid spaceback